Gå til innhold

Batman: Arkham Knight blir kanskje fikset til september


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bedre å bare gi opp, alle som jobben med porten bør gasses med promp i en uke som straff og lederen av WB bør begå Sepuko på direkte sent youtube video. 

 

Alle som har kjøpt Batman på pc bør få 5000 dollar i kompensasjon... 

 

Kanskje da slutter WB og andre å lage elendige PC ports. 

 

Jeg personlig driter I batman, prøvd 3 av spillene og syns alle er drit kjedelig og virker som batman versjon av god of war.

Endret av Gunfreak
  • Liker 2
Lenke til kommentar

For en fiasko. Selv så slet jeg mye i starten, men etter å ha fått support av en eller annen fyr på Steam!!, så er det i hvert fall spillbart. Selv på support fronten klarte altså ikke WB å gjøre en god jobb.

Det kjører fortsatt ikke bra på min PC, men som sagt så er det i hvert fall spillbart og jeg har kunnet fullføre spillet.

 

Men dette betyr vel også at DLC til PC blir utsatt til minst september?

Lenke til kommentar

At ikke absolutt alle har like store problemer spiller da fint liten rolle. Uansett hvordan man vrir og vender på dette så er det en av de dårligste portene vi har sett, i hvert fall av et AAA spill.

 

Og det kan vel ikke kalles så mye annet enn en fiasko.

 

Er naturlegvis synd for dei som har store problem med å spele Arkham Knight.

Lenke til kommentar

Ikkje alle PC-spelarar har like store problem. Eg har NVIDIA-grafikkort og opplever bare litt hakking i biletet av og til når det skjer mykje på ein gong ute i byen Gotham.

 

EB Games? Er WB Games meint her, eller dette eit anna selskap knytt til Warner Bros?

 

WB satte EB til å porte spillet over til PC, noe de tydeligvis ikke kunne.

Lenke til kommentar

 

Ikkje alle PC-spelarar har like store problem. Eg har NVIDIA-grafikkort og opplever bare litt hakking i biletet av og til når det skjer mykje på ein gong ute i byen Gotham.

 

EB Games? Er WB Games meint her, eller dette eit anna selskap knytt til Warner Bros?

WB satte EB til å porte spillet over til PC, noe de tydeligvis ikke kunne.

 

 

EB Games (EB står for Electronics Boutique) er en butikk på samme måte som Gamestop eller Game. Den australske avdelingen av EB som har fått et skriv om spillet fra WB som sier at det ikke vil bli fikset før den australske våren (som er høsten her).

Lenke til kommentar

Har spilt igjennom spillet og likte det veldig godt. Har alt på fullt og det flyter smertefritt. Også når man påkaller bilen f.eks.

 

Her er hvordan du får det til å fungere bra:

1. Ha en kraftig pc, særlig mtp prossessor, tilsynelatende.

2. Fjern 30 FPS grensen.

3. Flytt hele spillet på en SSD.

4. Oppdatér drivere med en gang de kommer ut (selvfølgelig).

 

Verre er det ikke.

Lenke til kommentar

Har spilt igjennom spillet og likte det veldig godt. Har alt på fullt og det flyter smertefritt. Også når man påkaller bilen f.eks.

 

Her er hvordan du får det til å fungere bra:

1. Ha en kraftig pc, særlig mtp prossessor, tilsynelatende.

2. Fjern 30 FPS grensen.

3. Flytt hele spillet på en SSD.

4. Oppdatér drivere med en gang de kommer ut (selvfølgelig).

 

Verre er det ikke.

 

Jo, det er åpenbart verre for mange.

 

AtW

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...