Gå til innhold

Ser du hva som mangler på omslaget til høyre?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Her tar Konami en Stalin, ser jeg... men som nevnt av @Wackedorange, så vet vi jo ikke hva som har skjedd mellom Konami og utvikleren.

 

Uansett skal det nevnes at jeg synes jo det er noe spesielt og sært at en alle spor etter utviklerstudioet til de grader blir visket vekk.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Her tar Konami en Stalin, ser jeg...

 

 

Ja. Vet du hvem andre som opererte på samme måten? Den brodermyrdende romerske keiseren Caracalla. På tondoen under så er bror Geta visket ut etter at Caracalla myrdet han:

 

https://en.wikipedia.org/wiki/File:Severan_dynasty_-_tondo.png

 

Eller som i ditt eksempel, Stalin som fikk Nikolai Yezhov henrettet. Det var tydeligvis ikke nok, for etter på ble han "henrettet" fra fotografiet under også:

 

https://en.wikipedia.org/wiki/File:Voroshilov,_Molotov,_Stalin,_with_Nikolai_Yezhov.jpg

Endret av Rompel & Skinnrolf
Lenke til kommentar

Mulig dette bare er pga rent byråkrati (altså at de ikke har "lov" til å ha navnet hans der så lenge kontrakten ikke gjelder lenger).

Uansett syns jeg det er usmakelig og fremstår som en barnslig ting å gjøre.

Alle vet at Kojima er kjernen bak hele Metal Gear-serien, og å prøve å viske ut navnet hans er bare teit.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg spekulerer i at faktisk dette er hvordan Kojima har ønsket det selv. Han ønsket å hoppe av ved MGS3, men ble sendt all mulig slags trusler fordi han ikke avsluttet serien (høyemosjonelle fans). Slik sett følte han et ansvar for MGS4, men hvor MGS5 muligens har vært spilt opp slik at Konami tar på seg "slem sjef" trøyen slik at Kojima slipper eventuell støy. Dette for å kunne fortsette med andre ting som ikke er MGS (og skylle på at det var utviklers avgjørelse, og ikke hans)?

 

Hvis det er tilfellet så er det thumbs up for smart exit.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har ikke lest alle kommentarene, men ser ut som at alle tar helt feil. Det gamer.no prøver å vise oss er at den til venstre er Rating Pending mens den til høyre er Rated M for mature

 

På toppen av coveret til venstre står det "A Hideo Kojima Game". Dette er fjernet på coveret til høyre.

Lenke til kommentar

 

Har ikke lest alle kommentarene, men ser ut som at alle tar helt feil. Det gamer.no prøver å vise oss er at den til venstre er Rating Pending mens den til høyre er Rated M for mature

På toppen av coveret til venstre står det "A Hideo Kojima Game". Dette er fjernet på coveret til høyre.

 

 

:rofl:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...