Gå til innhold

TEST: Huawei P8 Lite


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vurderer sterkt å kjøpe en dualsim-mobil neste gang, så jeg kan bruke et mobilbredbånd-SIM plus et billig separat for sms+tale.

 

Det er latterlig og frustrerende hvordan operatørene samtidig unnskylder seg med "vi kan ikke gi mer data i mobilpakkene" og selger mye mer - på samme nett - som "bredbånd".

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Litt rar måte sim behandlingen er på denne iforhold til Honor 4X.

 

Jeg har 2 sim kort på min Huawei Honor 4X, begge er mikro sim, itillegg er det plass til 32GB mikro SD.

 

Sim kort 1: Ice.net (jobb sim)

Sim kort 2: Chess (privat sim)

 

Har brukt opp 1GB på privat sim kortet og da byttet jeg over til jobb sim der jeg har 1GB tilgjengelig.

 

Nå står det LTE på ice.net kortet og GSM på chess kortet. Hvis jeg bytter om, ice.net = GSM og Chess = LTE.

Når jeg ringer eller sender sms velger jeg hvilket sim kort som skal brukes, får opp 2 grønne telefoner istedet for 1 (chess eller ice.net).

 

Denne løsningen er mye bedre enn å gå rundt med 2 telefoner.

Kommer kun til å kjøpe telefoner med dual sim og plass til mikro SD kort heretter.

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
  • 11 måneder senere...
Gjest Slettet+6132

Har problem med at alle som ringer meg hører ekko av dem selv, og de opplever det som svært plagsomt.

 

Den har vært slik siden den var ny og det er ingenting som dekker de små hullene på telefonen.

 

Flere som er plaget med dette?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...