Gå til innhold

«Spion» snek seg inn hos spillstudio – avslørte hemmelig spill


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis en bedrift av den størrelsen har ingen former for grunnleggende adgangskontroll eller andre sikkerhetsfunksjoner, da er det ikke rart at slike ting skjer. Besøkende bør f.eks. være pålagt å ha et besøkende-pass som må lages spesifikt for hver enkelt person.

Lenke til kommentar

Er det så veldig utrolig? Jobber i en bedrift på omtrent samme størrelse, nye folk ansettes jevnlig og det er folk på besøk som er med i lunsjen, det er ikke så overraskende at man tror et nytt fjes er en ansatt.

 

AtW

 

Vel, det er utrolig enkelt å unngå: adgangskort med bilde kombinert med jevnlig påminnelse om at alle skal sjekke adgangskortet til folk man ikke kjenner personlig. Dette ble jo et enormt plot point i den ellers grusomme thrilleren Antitrust...

Lenke til kommentar

Er det så veldig utrolig? Jobber i en bedrift på omtrent samme størrelse, nye folk ansettes jevnlig og det er folk på besøk som er med i lunsjen, det er ikke så overraskende at man tror et nytt fjes er en ansatt.

 

AtW

 

Jeg jobber i en bedrift som riktignok er halvparten så stor, men jeg vet alltid når vi ansetter nye folk, bakgrunnen deres, og hvordan de ser ut. Synes det virker rart at du ikke vet om nyansatte før du evt. møter de. Blir dere ikke informert om slike ting i forkant?

Lenke til kommentar

 

Er det så veldig utrolig? Jobber i en bedrift på omtrent samme størrelse, nye folk ansettes jevnlig og det er folk på besøk som er med i lunsjen, det er ikke så overraskende at man tror et nytt fjes er en ansatt.

 

AtW

Jeg jobber i en bedrift som riktignok er halvparten så stor, men jeg vet alltid når vi ansetter nye folk, bakgrunnen deres, og hvordan de ser ut. Synes det virker rart at du ikke vet om nyansatte før du evt. møter de. Blir dere ikke informert om slike ting i forkant?

 

 

Jo, men det er mange avdelinger, avogtil glemmer folk å sende ut infoen, avogtil glemmer du det, avogtil er det besøkende hos bedriften.

 

AtW

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

Er det så veldig utrolig? Jobber i en bedrift på omtrent samme størrelse, nye folk ansettes jevnlig og det er folk på besøk som er med i lunsjen, det er ikke så overraskende at man tror et nytt fjes er en ansatt.

 

AtW

Jeg jobber i en bedrift som riktignok er halvparten så stor, men jeg vet alltid når vi ansetter nye folk, bakgrunnen deres, og hvordan de ser ut. Synes det virker rart at du ikke vet om nyansatte før du evt. møter de. Blir dere ikke informert om slike ting i forkant?

 

 

Jo, men det er mange avdelinger, avogtil glemmer folk å sende ut infoen, avogtil glemmer du det, avogtil er det besøkende hos bedriften.

 

AtW

Jeg tror space-tasten din er ødelagt

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Gikk han og latet seg en hel dag?! Merkelig at han ikke ble avslørt mye tidligere da...

 

Ikke ofte jeg reagerer på dårlig språk, men denne var for grov.

 

LOT, det heter lot som, ikke latet.

 

Riktig. Men er jo utruleg at spionen klarte å late som han IKKJE lata seg der.

Lenke til kommentar
Vel, det er utrolig enkelt å unngå: adgangskort med bilde kombinert med jevnlig påminnelse om at alle skal sjekke adgangskortet til folk man ikke kjenner personlig. Dette ble jo et enormt plot point i den ellers grusomme thrilleren Antitrust...

 

 

Når ein får litt størrelse på bedrifta blir det fort slitsamt å måtte be alle ein ikkje kjenner om å identifisere seg. For alle partar.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...