Gå til innhold

ANMELDELSE: LEGO Jurassic World


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan være enig med at det er dårlig for voksne. For mindre barn derimot så er det veldig underholdene pga dinosaurene. På dette spillet så er 4/10 riktig for voksne, men jeg hadde gitt en sterk 6/10 for mindre barn :)

Et stort problem er grafikken på PC, den er bra, men hvis man kjører alt på max så krasjer spillet veldig ofte. DX11 fungerer ikke heller da krasjer spillet enda oftere. Pga det så er spillet kanskje nede i 2/10 :p:D

 

Edit; Krasjproblemene trekker ikke ned min "barnekarakter" siden det ikke er like viktig for dem med grafikk og i min erfaring så blir de ikke mindre underholdt pga det.

Endret av Dante's Inferno
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Personlig synes jeg spillet var utrolig bra. Mye bedre enn på lenge og de siste superhelt spillene fra Marvel. Favoritten er kanskje pirates of the caribbean og indiana jones, men jurassic world kommer på en god tredje plass. Krysser nå fingrene for ghostbusters og james bond.

Endret av Abnorm
Lenke til kommentar

Metacritic-score på 70, her får det 40? Oh well, surmaga anmelder. Som fan av filmen (den første i hvert fall) er dette midt i blinken og en utrolig forbedring fra de siste års superhelt-tøys, for ikke å snakke om idioti som Harry Potter og Lord of the Rings.
Indy og Star Wars var fantastisk, Batman fungerte bra, men resten har vært møl. Godt å se de tilbake i form. Så er det bare å håpe på Bond, Ghostbusters eller Back to the Future.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...