Gå til innhold

Neste iPhone kan miste de irriterende antennebåndene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dersom de endrer det på + så innrømmer de at det ikke var godt nok det de allerede har gjort...

 

Det var da en snodig logikk.

 

En forbedring/forandring av noe er da ikke automatisk en innrømmelse av at det forrige ikke var godt nok. Stort sett er det nok heller en videreutvikling av noe til å bli litt bedre enn det var. Dette gjelder for omtrent alle som driver med produkter og produktutvikling.

Lenke til kommentar

Alternativ 3: Kan ikke bare folk begynne å holde iPhonen sin riktig!!!  :ph34r:

 

Ja, disse antennestripene burde vært merket med rød varselfarge, eller med små pigger (jfr duepigger, bare mindre synlige) slik at folk ikke dekker antennene med fingrene. Da ville det blitt mindre klager på dårlig dekning og dårlig batterilevetid.

Lenke til kommentar

 

Alternativ 3: Kan ikke bare folk begynne å holde iPhonen sin riktig!!!  :ph34r:

Og hvordan gjør man det riktig?

Med to fingre, litt sånn forsiktig på hver ende. Sånn sett var det kanskje litt dumt at de kom med større telefon, for nå er det bare mennesker med veldig store hender som kan bruke de. Rød varselfarge eller små pigger (som Frobe foreslår) kunne kanskje åpnet for riktige måter å holde den på for de med litt mindre hender også men.

 

CCleZP3.jpg

Lenke til kommentar

...Da ville det blitt mindre klager på dårlig dekning og dårlig batterilevetid.

 

 

For en stund tilbake gjorde jeg et hobbyforskningsprosjekt med min iPhone 5s. Syns den ble litt varm i løpet av dagen og at den gikk tom for strøm litt tidlig på kvelden. Hadde den gang på et deksel, helt standard type plastdeksel, antagelige Apple sitt eget.

 

Tok det av litt for moro skyld, men tanken bak var at kanskje telefonen blir varm fordi den bruker noe høyere effekt på signalet for å oppnå god dekning, rett og slett fordi dekselet dekker litt for antennene.

 

Vel, resultatet er uansett supert. Akkurat nå, omtrent 7 timer på batteriet, har jeg brukt 12% av batteriet, altså 88% igjen. Telefonen er alltid kjølig, nesten kald, noe som kan tyde på veldig lavt energiforbruk. På kvelden er jeg sjelden under 30-40% batteri igjen. Dekningen er aldri dårlig.

 

Jeg kan ikke si med sikkerhet at det skyldes at jeg sluttet å ha på deksel, men det er jo nærliggende å tro det...:-)

Endret av rogkas
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...