Gå til innhold

TEST: Sony MDR-AS600BT


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En løsning for å fjerne "susingen" når det ikke er lydavspilling er å skru ned volumet på selve hodetelefonen (til ca 1/4) og bruke volumet på enheten som avspilles.

 

Det stemmer men burde ikke være nødvendig på noen propper for den prisen. Sony har i senere tid laget mye dårlig mobil-tilbehør.

Lenke til kommentar

Hva er problemet med gode IEM's når man trener? Har aldri forstått meg på dette treningsøreproppopplegget. De siste årene så har jeg stortsett brukt Westone UM3X og nå Westone 4R og de er høykvalitets IEM's og jeg har brukt de med vanlig "Double Flang Silicon Ear Tips", Comply Foam og nå har jeg formstøpte tupper og jeg har aldri hatt noe som helst problem med det? De sitter jo som støpt i ørene alle løsningene, skal temmelig mye til for å røske de ut av øret.

Lenke til kommentar

Hva er problemet med gode IEM's når man trener? Har aldri forstått meg på dette treningsøreproppopplegget. De siste årene så har jeg stortsett brukt Westone UM3X og nå Westone 4R og de er høykvalitets IEM's og jeg har brukt de med vanlig "Double Flang Silicon Ear Tips", Comply Foam og nå har jeg formstøpte tupper og jeg har aldri hatt noe som helst problem med det? De sitter jo som støpt i ørene alle løsningene, skal temmelig mye til for å røske de ut av øret.

Hadde det bare vært så enkelt. Ingenting sitter fast i mine ører. Har et sett med jaybird bluebud x og har problemer med proppene sklir ut. Selv med over ear med bøylene montert. Har prøvd med comply foam på desse, men sitter heller ikke i ørene mine.

 

Virker som om lim er neste skritt for å få noe til å henge fast i ørene mine :p

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...