Gå til innhold

Microsoft og iBall kommer med en pinne-PC


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg sa ikke det gjaldt alle tver - men de av nyere dato.

De kan godt være bak på skjermen men porten er sidestilt slik at det blir liggende og ikke stå vinkelrett ut mot veggen.

Type

post-35394-0-97508100-1435183548_thumb.jpg

Og sa at man kan bruke en hdmi vinkel eller en forlengelseskabel for å løse det om det ikke er slik.

Type post-35394-0-88826400-1435183072_thumb.jpg

Endret av syar2003
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Du diskuterer et "ikke problem" .

Hvorfor skal "jeg" definere billig.

Skal du ha en tv du ikke kan bruke til å plugge inn ulike hdmi ting får det være opp til deg. Men bare kabler stikker ut de også.

 

Nå handlet dette om en mini PC man plugger rett inn i en tv sin hdmi port.

Endret av syar2003
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er ikke meg som er ensporet om det er det du sikter til.

 

Jeg har prøvd mitt beste å svare deg med bilder til og med.

Hvordan plasseringen på en HDMI port er generelt på tver er etter min mening temmelig OT ift denne trådens emne.

Denne saken (mini PC) er ikke annerledes enn andre hdmi dongler /tv sticks som har vært på markedet i flere år slik som roku , chromecast m.fl.

Så det er ikke noe nytt i formfactoren . En ny HDMI stick som er et format vi har fra før. Det at den er en windows mini pc som er nyheten.

Endret av syar2003
Lenke til kommentar

Det format er for lite gjennomtenkt faktisk , jeg skulle bar ønske at kontakten var vinklet på en slik måt at den passer både i HDMI kontakter bak på tv uten at enheten trenger å stikke så langt ut , men også slik at de vill passe fint for tilkobling både på siden og under .

da ville den også passe for de som ønsker å har skjermen stående på et bord eller hylle

Lenke til kommentar

Det er på mange måter optimalt for en bråte i målgruppen å ha PC i TVen uansett hva du mener om hdmi stick.

Det er hele poenget med produktet.

Ønsker du det ikke har man PC ved siden av med den kabelsalaten det medfører med lyd og alt.

 

 

Nok off topic.

Endret av syar2003
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...