Gå til innhold

SNIKTITT: Huawei P8 max


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når dem første mobilene så dagens lys, så var mobiltelefonene store.

Noen av dem var så store at man måtte bære dem på ryggen eller ha dem fastmontert i bilen.

 

Så kom tiden da mobilene ble mindre og lettere.

Noen av dem var så små at dem nesten ikke passet i hånden i det heletatt.

 

Mobilene nå er og blir bare større og større.

Snart ser vi vel at noen holder en mobil på størrelse med en 15" monitor.

Det blir morro det :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Når dem første mobilene så dagens lys, så var mobiltelefonene store.

Noen av dem var så store at man måtte bære dem på ryggen eller ha dem fastmontert i bilen.

 

Så kom tiden da mobilene ble mindre og lettere.

Noen av dem var så små at dem nesten ikke passet i hånden i det heletatt.

 

Mobilene nå er og blir bare større og større.

Snart ser vi vel at noen holder en mobil på størrelse med en 15" monitor.

Det blir morro det :D

Ja, det er pussig å se tilbake på for eksempel Nokia 8310. Trenden snudde vel omtrent da telefoni ikke lengre var primærfunksjonen. Mange av dagens "telefonbrukere" bruker de mer som nettbrett og kamera enn som telefon. Doro er de eneste jeg kommer på som fortsatt selger telefoner der telefoni er primærfunksjon.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg fikk lyst til å skrive litt mer om størrelse vs funksjon. Jeg kunne godt tenkt meg en telefon på armleddet med telefoni som primærfunksjon og avtakbart blåtann headset så jeg slipper å holde hånden opp for å prate etter at jeg har trykket svar på samtalen. Videre kan jeg godt tenke meg en ren surfeenhet/nettbrett med kun 4G data + wifi. Til slutt har jeg et skikkelig kamera. Hvis disse tre enhetene kunne pratet sammen på en god måte kunne jeg for eksempel vist bildene fra kameraet på surfeenheten med begge hender samtidig som jeg kunne pratet i telefonen.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
×
×
  • Opprett ny...