Gå til innhold

Shenmue III samlet inn 15 millioner kroner etter åtte timer på Kickstarter


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ahhh!!! Ikke første gang det er snakket om Shenmue 3, men for første gang ser det ut som det skal bli en realitet allikevel. Jeg kjøpte Dreamcast kun for disse 2 for ja ca. 14 år siden. De burde lage et par remakes da det er mange som burde spille disse; selv har jeg ikke noe i mot å spille disse igjen :) :)

Lenke til kommentar

Det ser ut som om mannfolk på tur med ungjenter i hælene er et stadig mer og mer populært konsept i spillene for tida. Det er jo ikke så rart heller. Siden det aldri kom ut noe Romance-DLC for Last of Us så håper jeg at litt romatikk blir en integrert del av dette spillet. Er ikke Shenmue-serien en serie som skal prøve å integrere alle livets sider i et spill uansett?

 

Lenke til kommentar

PC rising consoles fading

 

Husker da konsollene kom ut i 90 tallet. Da sa de at pc var døende plattform for spill.

Husker konsollene i år 2000 og oppover. Da sa de at pc var døende plattform for spill.

I år 2015 er konsollene en mini pc. De sier fortsatt at pc er døende plattform for spill.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Eg spelte aldri originalene, og videoen overbeviste meg ikkje, so eg tenker eg ventar og ser korleis dette blir. Det er noko med denne kampanja som ikkje verkar heilt rett for meg. Kanskje er det det at ho vart kunngjort på Sony si pressekonferanse.

 

Kay

Er jo allerede godt over målet allerede så ser ingen grunn til å bidra her uansett.

Lenke til kommentar

 

Husker da konsollene kom ut i 90 tallet. Da sa de at pc var døende plattform for spill.

Husker konsollene i år 2000 og oppover. Da sa de at pc var døende plattform for spill.

I år 2015 er konsollene en mini pc. De sier fortsatt at pc er døende plattform for spill.

 

Det som var konsollens store styrke, at den hadde relativt billig og enhetlig hardware har nå blitt dens store svakhet. Utviklingen går for raskt til at den kan henge med lenger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...