Gå til innhold

Predator 8 har utvilsomt utseendet med seg


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er jo bare de som vil bli lurt til å kjøpe et slikt "GAMING"-nettbrett....

Nvidia Shield Tablet er et "Gaming-Nettbrett".

 

Men det er også utvilsomt det beste nettbrettet jeg har prøvd, med mange smarte funksjoner som de fleste andre nettbrett mangler. Også funksjoner som er gode for de som ikke spiller. Når det gjelder prisen er det ingen(Les, veldig få) andre som leverer et så raskt produkt som Nvidia.

Endret av Neppe
Lenke til kommentar

 

Er jo bare de som vil bli lurt til å kjøpe et slikt "GAMING"-nettbrett....

Nvidia Shield Tablet er et "Gaming-Nettbrett".

 

Men det er også utvilsomt det beste nettbrettet jeg har prøvd, med mange smarte funksjoner som de fleste andre nettbrett mangler. Også funksjoner som er gode for de som ikke spiller. Når det gjelder prisen er det ingen(Les, veldig få) andre som leverer et så raskt produkt som Nvidia.

 

 

Som det at den er tjukk og har veldig dårlig batterieffektivitet? Det er i grunn unødvendig strømtrekkende hardware i den, da all spillinga man gjør i realiteten skjer gjennom streaming -- noe som forsåvidt fungerer like silkemykt og enkelt med andre Android-nettbrett.

Lenke til kommentar

Som det at den er tjukk og har veldig dårlig batterieffektivitet? Det er i grunn unødvendig strømtrekkende hardware i den, da all spillinga man gjør i realiteten skjer gjennom streaming -- noe som forsåvidt fungerer like silkemykt og enkelt med andre Android-nettbrett.

 

Den er absolutt ikke tykk. Den legger seg ganske midt i på tykkelse. Batterikapasiteten er også upåklagelig. Den er ikke superb på på batteritid, men 7-8 timer med film klarer du fint, og det er vel normalt for et nettbrett.

 

Streamer spill? Du får med både Half Life 2 og Portal på kjøpet, og disse streames absolutt ikke. Du kan ta en titt her på alle spillene som er optimalisert for bruk med kontrolleren: http://shield.nvidia.com/games/android

 

Nja, jeg har prøvd streaming på andre tablet, men når det kommer til Nvidia sin er den milevis foran andre. Nå har de riktignok lagt en del begrensninger i denne funksjonen, men dekker du disse får du en fantastisk opplevelse (Den kan fint erstatte en konsoll, om du har mengder med spill på Steam som støtter kontroller (Og de er det flust av).

 

Ikke minst har du

  • Grid
  • Innebygd Penn
  • Streaming (Direkte til Twitch for den som liker sånt)
  • Ekstrem rask på oppdateringer
  • God kontroller over WiFi med lydutgang.
  • Android uten masse piss.

Usikker på om du er sjalu, eller vet absolutt ingenting om Nvidia Shield produktene.

Lenke til kommentar

 

 

Den er absolutt ikke tykk. Den legger seg ganske midt i på tykkelse.

 

Midt i? I forhold til hva da? Den er betydelig tykkere enn Nexus 9, betydelig tykkere enn Galaxy Tab S, betydelig tykkere enn Galaxy Tab S, betydelig tykkere enn iPad Air, betydelig tykkere enn Sony Xperia Tablet Z. I hvilken verden er det nVidia Shield Tablet havner "midt i"?

 

 

 

 Batterikapasiteten er også upåklagelig. 

 

Kapasitet og effektivitet er to vidt forskjellige ting. Shield Tablet har abnormt stor batterikapasitet, og sliter seg likevel gjennom for å oppnå grei batteritid. Med unntak av videoavspilling, er den lite imponerende.

 

  • Ekstrem rask på oppdateringer

 

Den fikk nylig Android 5.1. Beklager, men det er ikke "Ekstremt raskt", om du sammenligner med Samsung, Sony, LG og ikke minst Google.

 

 

 

  • God kontroller over WiFi med lydutgang.
  • Innebygd Penn

 

Begge av disse har samtlige andre nettbrett. 

 

 

 

Nja, jeg har prøvd streaming på andre tablet, men når det kommer til Nvidia sin er den milevis foran andre. Nå har de riktignok lagt en del begrensninger i denne funksjonen, men dekker du disse får du en fantastisk opplevelse (Den kan fint erstatte en konsoll, om du har mengder med spill på Steam som støtter kontroller (Og de er det flust av).

 

PS4 Remote Play tilbyr streaming fra konsoll til andre Android-nettbrett. Hvordan nVidia er milevis foran her må du forklare, for alt dette har fungert knirkefritt med meg på samtlige Android-nettbrett.

 

Usikker på om du er sjalu, eller vet absolutt ingenting om Nvidia Shield produktene.

 

Mer enn deg, tydeligvis. Hva er det jeg egentlig skal være sjalu over? En dårlig skjerm (som gjør hele meningen med god batteritid på skjerm unødvendig)? Tykt nettbrett med middelmådig batteritytelse? Horribel design? Eller er det kanskje den helt ordinære prisen for det man faktisk får?

 

Nei takk. Holder meg fortsatt til min Nexus 7. Den er 1 år gamlere enn nVidia Shield Tablet, og ble lansert til nesten halvparten av prisen, med langt bedre skjermkvalitet, samme oppløsning og tynnere nettbrett med langt bedre design. I tillegg kom den med Stock Android og gir derfor, til tross for en mye gamlere og svakere prosessor, like responsiv og knirkefri brukeropplevelse. Den får også, i motsetning til Shield, raske oppdateringer. DET er en god nettbrett for pengene. Prismessig faller nVidia Shield under alle de andre flaggskipnettbrettene, og er dårligere enn dem på de fleste punkt. 

Endret av La Menthe
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vegg av tekst

 

Nvidia sin Tablet fikk 5.1 før f.eks Samsung S6 (Som er splitter ny), Z-Serien til Sony. I forhold til andre er de ekstremt raske.

 

Tableten har rundt 5200mAh batteri, som er mindre de fleste andre tableter av lik størrelse.

 

Er vel stort sett bare Samsung sin Note som har innebygd penn, hvis alle har dette får du nevne i fleng.

 

Har du ikke en av Sony sine telefoner, må du vel bruke uoffisiell programvare for å streame fra PS4, så dette er vel heller ikke tilfelle. Her streamer man PS4 spill, og man bør vel være på samme nettverk for at dette skal fungere godt. Bruksområdet er jo ganske innskrenket, du vil vel helst spille på TV uansett? Så frem til at sengespilling ikke er en heftig aktivitet.

 

Det er så og si stock android på Shield også, den ene forskjellen du finner er funksjoner for pennen, og en god del bedre strømstyring. 

 

Ikke gjør dette så lett da :)

Lenke til kommentar

 

Vegg av tekst

 

Nvidia sin Tablet fikk 5.1 før f.eks Samsung S6 (Som er splitter ny), Z-Serien til Sony. I forhold til andre er de ekstremt raske.

 

 

Slutt er du snill. Nvida er ikke "ekstremt rask" i sine oppdateringer, ikke på noen måter. Å sammenligne med en splitter ny telefon (som har vansker med oppdateringer), eller selskapr som er kjent for ha trege oppdateringer, er ikke gode nok argumenter. LG og Motorla lanserte begge 5.1 til sine eldre enheter tidlig i April, nesten 2 måneder før Shield Tablet. LG likeså med sitt 1 år gamle nettbrett. Og dette er alle selskaper som har lange grønnsakslister med Android-enheter å bekymre seg om, der nVidia har en håndfull. Android 5.1 kom forøvrig for fullt til Nexus-enheter (gjerne standarden på raske oppdateringer) i Mars, 3 måneder før nVidia Sheld Tablet.

 

Som i påstanden din om at nVidia Shield Tablet ikke var tykk; i hvilken verden får Shield Tablet "ekstremt raske oppdateringer"? Venus?

 

 

 

Det er så og si stock android på Shield også, den ene forskjellen du finner er funksjoner for pennen, og en god del bedre strømstyring. 

 

Som bare gjør det enda mer flaut at det tar ytterligere 3 måneder etter at Google har lansert 5.1 i sine Nexus-enheter, før de kommer på Shield Tablet. En ting er i hvert fall sikkert: det er ikke ekstremt raskt..

 

 

 

Tableten har rundt 5200mAh batteri, som er mindre de fleste andre tableter av lik størrelse.

 

 

nVidia Shield Tablet er 8", og det blir vanskelig å sammenligne da den nærmeste standardiserte størrelsen er 8.4". I uansett tilfelle vil det fungere i Shield Tablets favør, i de punkter vi diskuterer. La oss uansett se på det.

 

LG G Pad 8.0" (relativ tykk nettbrett): 4600 mAh 

Sony Xperia Tablet Z3 Compact 8.4": 4500 mAh

Galaxy Note 8.0": 4600 mAh

Galaxy Tab S 8.4": 4900 mAh

Galaxy Tab Pro 8.4": 4800 mAh

 

Nope, virket som du tok feil igjen.

 

 

 

du vil vel helst spille på TV uansett? Så frem til at sengespilling ikke er en heftig aktivitet.

 

Mens nVidias GRID-system, som gir nøyaktig samme opplevelse til nøyaktig samme typer spill fra nøyaktig samme segment (PC/konsoll), går under akkurat dette argumentet og.

 

 

 

 

Ikke gjør dette så lett da  :)

 

Skal vi se:

 

1. Du påstår nVidia Shield Tablet har helt grei tykkelse. FEIL.

2. Du påstår NST er "ekstremt rask" i sine oppdateringer. FEIL.

3. Du påstår NST har mindre batteri enn "de fleste andre nettbrett" av tilsvarende størrelse. FEIL.

 

Kankskje du skal tre frem litt mer beskjedent? Med kommentarer som den ovenfor gjør du ikke annet enn å drite deg ut.

Endret av La Menthe
Lenke til kommentar

Jeg kjøpte Nvidia Shield tablet når den ble lansert og den gikk fort i retur.

 

Dårlig batteri levetid, dårlig skjerm, dårlig byggekvalitet og egentlig ikke noe bruksområde da det ikke er noen spill å snakke om.

 

Ser fortsatt ikke vitsen med å lage "gaming" spesifikt utstyr til en plattform det ikke finnes ordentlige spill til.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

1. Du påstår nVidia Shield Tablet har helt grei tykkelse. FEIL.

2. Du påstår NST er "ekstremt rask" i sine oppdateringer. FEIL.

3. Du påstår NST har mindre batteri enn "de fleste andre nettbrett" av tilsvarende størrelse. FEIL.

1. Det har dem absolutt.

2. Sammenlignet med alle andre leverandører, absolutt.

3. Det er absolutt ikke noe problem å finne tabletter med lik størrelse som har større batteri. Men det kan se ut til at det er noe større en normen. Positivt :)

Lenovo sine

Nexus 9

Galaxy Tab 8,9 (Riktig nok er disse en tomme større, men til gjengeld har de også over 1000 mAh større batteri en Shield)

 

Når det kommer til funksjonen med Streaming. Ja, den er ganske lik. Men i mine øyne med en viktig forskjell, muligheten til å benytte nettbrettet som konsoll til TVen. Noe en konsoll allerede gjør fint selv. Åpenbart er dette sjiktet på oss som har en god PC, og holder oss unna konsoller.

 

"Med kommentarer som den ovenfor gjør du ikke annet enn å drite deg ut."

Har ikke moren din laget mat til deg i dag? Eller tåler du ikke motgang?

Lenke til kommentar

Det er ikke vits å diskutere med deg når du er så full av pisspreik. Punkt 1, der du påsto at den var "midt i" av andre nettbrett, motbeviste jeg ved å vise til tykkelsen på samtlige andre nettbrett som alle var tynnere. Punkt 2, hvor du påsto den hadde "ekstremt raske oppdateringer, motbeviste jeg ved å igjen sammenligne med samtlige andre leverandører (LG, HTC, Google). Punkt 3 er igjen det samme: jeg sammenlignet med samtlige andre nettbrett i samme størrelse, og motbeviste påstanden din.

 

Slutt å spre pisspreik er du snill.

 

Nexus 9

 

9 tommer. I tillegg er den 4:3 og den har skjermareal på størrelse med 10-tommere.

 

 

 

Galaxy Tab 8,9 (Riktig nok er disse en tomme større, men til gjengeld har de også over 1000 mAh større batteri en Shield)

 

Irrelevant. Det er 9 tommer.

 

 

 

Noe en konsoll allerede gjør fint selv. Åpenbart er dette sjiktet på oss som har en god PC, og holder oss unna konsoller.

 

I slike tilfeller har man allerede flust av andre streaming-alternativer. 

 

 

"Med kommentarer som den ovenfor gjør du ikke annet enn å drite deg ut."

Har ikke moren din laget mat til deg i dag? Eller tåler du ikke motgang?

 

Kanskje fordi du på rad og rekke kommer med løgn og fantasi, for så å avslutte innlegget ditt med "ikke gjør det så enkelt"? At du har stoltheten til en barnehageunge som bastant står på sitt og sier 'nei, alle beviser viser at jeg tok feil, men jeg har likevel rett!', gjør ikke saken bedre.

 

Shield Tablet legger seg ikke "midt i på tykkelse", den er tykk. Shield Tablet er ikke ekstremt rask på oppdateringer; den er beste fall helt ordinær på oppdateringstid. Shield Tablet har ikke et batteri som "er mindre enn de fleste andre tableter av lik størrelse", den har et unormalt stort batteri for sin størrelse. Alt dette er bevist klart og tydelig i innleggene mine ovenfor, og nå repetert en del ganger.

 

Først erkjente jeg at du kanskje rett og slett bare var dum og ikke visste hva du snakket om. Men når fakta kommer på bordet og du regelrett ignorerer det ved fortsette å skrive det samme tilbakeviste sprøytet, får meg til å tro at du ikke er noe annet enn en bedrager.

Endret av La Menthe
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...