Gå til innhold

Vi følger Apples lansering


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981234789

Det her er så idiotisk, jeg må sitte å se på showet på en 15" istede for en 55" fordi Apple har en pinne i ræva og bare streamer på apple produkter....

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

de skulle egentlig ha kommet forgje gang. men Apple valgte å holde OSX som hovednavn.

så fra forgje gang blir det OS 10.10 og så nå OS 10.11 osv

Lenke til kommentar

Må bare le "litt"... Mac brukere har nå fått muligheten til å splitte skjermen i to med et program på hver side... Har hatt dette i ÅREVIS med Windows! Har prøvd Mac littegrann sjøl, men jeg trodde de hadde denne funksjoinen noe de egt ikke hadde... LER MEG SKAKK!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

hva har det med saken å gjøre at Windows har hatt en funksjon som ikke OSX har hatt?

OSX har drøssevis med funksjoner Windows ikke har og motsatt.

Lenke til kommentar

hva har det med saken å gjøre at Windows har hatt en funksjon som ikke OSX har hatt?

OSX har drøssevis med funksjoner Windows ikke har og motsatt.

 

Skjønner hva du mener, men Multitasking er egt en ganske viktig funksjon. Den hjelper meg veldig mye! men samtidig som du sier er det sikkert noen funksjoner på OSX som jeg ikke har på Windows, som jeg kanskje hadde hatt veldig godt nytte av. Alle har hver sin smak og for meg så er Windows best til det jeg bruker det til.

Lenke til kommentar

 

hva har det med saken å gjøre at Windows har hatt en funksjon som ikke OSX har hatt?

OSX har drøssevis med funksjoner Windows ikke har og motsatt.

Skjønner hva du mener, men Multitasking er egt en ganske viktig funksjon. Den hjelper meg veldig mye! men samtidig som du sier er det sikkert noen funksjoner på OSX som jeg ikke har på Windows, som jeg kanskje hadde hatt veldig godt nytte av. Alle har hver sin smak og for meg så er Windows best til det jeg bruker det til.

 

Mac OS har selvsagt hatt multitasking siden dag én. Det eneste nye er at du kan binde vinduer til å ta halve skjermen hver. Grunnen til at det ikke har vært der er at Mac OS tradisjonelt har hatt fokus på mange småvinduer og ikke fullscreen (som er det vanlige på Windows). Windows fikk vel snapping i 7 tror jeg, mens Apple holdt fast på multiwindow-paradigmet mye lenger.

 

Her er f.eks skjermen min nå. Masse multitasking, ingen fullskjerm.

 

KaA17GQ.png

Endret av Audun_K
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...