Gå til innhold

– Dark Souls 3 blir avslørt på E3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om spillestilen blir like offensiv som Bloodborne kan jeg fort bli interessert. Eneste jeg ikke likte med Bloodborne var at det var lite å gjøre bortsett fra hovedplotten. Har ikke spilt spillene før i Souls-serien og er ganske hardbarka Zelda-fan så det kan være feil tenkemåte om den type spill, men jeg savnet det likesågodt. TLoZ: Twilight Princess var enkelt, men det var samtidig så mye å gjøre.

Lenke til kommentar

 

For min del kan de godt gå ned litt på grafikken slik at spillet kjører stabilt i 60 fps. Utrolig stor forskjell på oppdaterte Dark souls 2 og bloodborne til ps4. Joda, Bloodborne ser bedre ut, men mangler flyten.

No. Just... No.

 

Yes, oh yes . Jeg er svært glad i god grafikk og håper for all del at DS3 eventuelt blir et slående vakkert spill. Men jeg setter stor pris på hvor deilig det er med 60 fps i forhold til 30 fps. Derfor er det greit om de ofrer et par grafiske effekter for å øke flyten.

http://30vs60.com/

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det ser veldig likt ut som Dark Souls 1 og 2 (og Demon's Souls), men jeg håper de gjør en ny vri på konseptet denne gangen. Dark Souls 2, som jeg spiller gjennom nå, er "mer av det samme" og det fungerer bra fordi Dark Souls 1 var så bra, men jeg tror ikke de samme konseptene kan resirkuleres enda en gang. Jeg hadde håpet på en annen type setting enn europeisk middelalder, men det kan fortsatt føles friskt hvis de forandrer på andre aspekter. Jeg forventer imidlertid at vi ikke får gammel vin på nye flasker igjen. (Valley of Defilement/Blighttown/The Gutter er samme levelkonsept. Dragen på broa har gått igjen helt siden Demon's Souls. Det har vært en stor edderkoppboss i både Demon's og Dark Souls 2. Quelaag/Najka er samme boss, gargoylene på taket har vi fått to ganger, Sif og Royal Rat Authority har nesten samme moveset og design - det er  flere eksempler).

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Håpar dei klarar å få tilbake stemninga frå Demon's Souls og Dark Souls 1. Synest det mangla litt i DS2.

 

PC-versjon må på plass. Eg hadde håpt å avventa PS4-kjøp ei stund.

Selv syntes jeg stemingen i Dark Souls var like forskjellig fra Demon's Souls som Dark Souls 2 var fra Dark Souls.

Endret av Efreeti
Lenke til kommentar

Yes, oh yes . Jeg er svært glad i god grafikk og håper for all del at DS3 eventuelt blir et slående vakkert spill. Men jeg setter stor pris på hvor deilig det er med 60 fps i forhold til 30 fps. Derfor er det greit om de ofrer et par grafiske effekter for å øke flyten.

 

http://30vs60.com/

 

 

Problemet her ligger jo i at spillet har låst FPS. DaS2 ble bare problematisk siden durability går på frames, og 2x frames == halvert durability. Her burde det implementeres en timer metode som ikke går på frames.

PC trenger uten tvil en separat versjon, der grafikk kan stilles på lik grad med andre spill, og da helst uten at man er begrenset til shadere, teksturoppløsning og post-process effekter.

 

For ikke å snakke om at man slipper unna at grafikken på PC-versjonen lider pga. begrensninger på konsoller.

Her er derimot mangelen på ressurser for utvikling av separat PC-versjon i tillegg til konsollversjoner en åpenbar begrensning, men mtp. hvor populær DaS og DaS2 ble på PC, er det uten tvil et marked de burde satse sterkere på.

Endret av Simen M
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...