Gå til innhold

Jurassic World får krass fjærkritikk


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sist jeg sjekket så er dette en film og ikke en naturfags presentasjon.

 

Men det blir for teit. Om man likevel ikke skal 99% av det som gjør et dyr til det dyret det er, men kun bruke navnet, da kan de like gjerne bruke et annet navn også. Det blir som om månen i filmen Apollo 13 bare var et par tusen fot opp i lufta.

 

Man VET jo at det ikke stemmer, og det tar deg (hvertfall meg) totalt ut av filmen og spenningen. Men greit å vite at jeg ikke trenger å se Jurassic World da. 125kr spart ^^

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Kan jo godt være at de har latt være med overlegg? Det er jo en slags tilbakeblikk/pek på originale Jurassic Park så det vil jo være noe teit å drive å forandre velocirapoterer fullstendig fra hvordan de så ut i originalen?

 

Når det er sagt så er ikke dette filmens store problem.. Problemet er CGI vs animotronics som ble benyttet i originalen. Det er jo helt tragisk at raptorene ser mindre realistiske og troverdige ut her enn de gjorde i en film fra 1993!

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg setter ihvertfall pris på at det ser ut som slik jeg husker det, ikke med fjær og den slags, selve det er det riktige.

Helt enig. Jeg husker godt at vi måtte beinfly lydløst over appellplassen på Madla for å nå kantinen uten å bli plukket en etter en av raptorer og andre ting som sprang rundt på den tiden. Det var riktignok før det ble lagt asfalt der, så det er en stund siden, men husker det som om det var i går. Og jeg så ihvertfall ingen fjær. Ahh nostalgi! ^_^

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Kan jo godt være at de har latt være med overlegg? Det er jo en slags tilbakeblikk/pek på originale Jurassic Park så det vil jo være noe teit å drive å forandre velocirapoterer fullstendig fra hvordan de så ut i originalen?

 

Når det er sagt så er ikke dette filmens store problem.. Problemet er CGI vs animotronics som ble benyttet i originalen. Det er jo helt tragisk at raptorene ser mindre realistiske og troverdige ut her enn de gjorde i en film fra 1993!

 

Du tar tankene ut av hodet mitt og banker de inn på tastaturet.

Lenke til kommentar

 

Sist jeg sjekket så er dette en film og ikke en naturfags presentasjon.

 

Men det blir for teit. Om man likevel ikke skal 99% av det som gjør et dyr til det dyret det er, men kun bruke navnet, da kan de like gjerne bruke et annet navn også. Det blir som om månen i filmen Apollo 13 bare var et par tusen fot opp i lufta.

 

Man VET jo at det ikke stemmer, og det tar deg (hvertfall meg) totalt ut av filmen og spenningen. Men greit å vite at jeg ikke trenger å se Jurassic World da. 125kr spart ^^

Man vet jo ikke om det stemmer heller. Om 20 år så har de kanskje snudd på flisa å funnet ut at de ikke hadde fjær i det hele tatt.
Lenke til kommentar

Man vet jo ikke om det stemmer heller. Om 20 år så har de kanskje snudd på flisa å funnet ut at de ikke hadde fjær i det hele tatt.

 

Om 20 år kan det hende de finner ut at global oppvarming var forårsaket av at for mange mennesker malte husene sine rosa.

 

Men betyr det at vi skal se bort ifra det vi (i det minste tror) vi vet nå?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-vpGeLVii

Hadde bare vært merkelig om dinoene fra de tidligere filmene plutselig fikk fjær i World. Kunne ikke brydd meg mindre om det er korrekt eller ei.

 

De fikk fjærene sine i Jurassic Park 3, så hvorfor gå bakover igjen?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...