Gå til innhold

Acer vil være først ute med buet og ekstra bred IPS G-Sync-skjerm


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

35 tommer med 1080 piksler i høyden... Bredere skjermer har nok mange fordeler men samtidig bør ikke horisontal arbeidsflate gå på bekostning av vertikal arbeidsflate.

 

 

 

Må si meg enig der,ja...

 

Har lenge syns at Dell's U2913WM med 2560*1080 har vært fristende...,men sitter per i dag med 1600*1280(1600*1200 i Catalyst).

Jeg vet at det bare er snakk om 120->200 lines forskjell...,men syns alikevel at det blir som å ta et lite skritt tilbake,liksom.

 

Gi meg/oss en 4:1-Skjerm med 8192*2048-oppløsning med rimelig Hz...,da blir nok folk flest happy.

 

Ok...,I know...,per dags dato så sliter selve de best skjerm-kort med 4k...,så en må nok smørre seg med et godt lag tålmodighet når det kommer til 8k-skjermer.

 

On the bright side...,når de har klart å temme 4k helt opp til 4096*4096(1:1) med rimelig Hz...,så ser det lyst ut for 4:1-Skjerm med 8192*2048-oppløsning med rimelig Hz...,for de krever like mye kraft ut av skjerm-kortet.

 

By the Vei...,4k-1:1(4096*4096)-skjerm og 8k-4:1(8192*2048)-skjerm er etter min mening den praktiske-grensen for 24bit-farger...,noe større flate-mål piksel-messig og det overgår antallet farger.

 

Det siste der kan nok virke merkelig for folk flest...,men det var bare en tanke som slo meg...he he...

Endret av BizzyX78
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

 

Lav oppløsning og 21:9 er jalla, men bra med IPS 100 Hz, som enkelte har ment ikke vil komme.

 

AtW

Fordelen er at man ikke trenger det aller feteste i SLI for at man skal få skikkelig FPS.

Man kan kjøre lavere oppløsning enn skjermen har.

 

AtW

Det blir ikke pent.

Lenke til kommentar

 

 

 

Lav oppløsning og 21:9 er jalla, men bra med IPS 100 Hz, som enkelte har ment ikke vil komme.

 

AtW

Fordelen er at man ikke trenger det aller feteste i SLI for at man skal få skikkelig FPS.

Man kan kjøre lavere oppløsning enn skjermen har.

 

AtW

Det blir ikke pent.

 

 

Er ikke noe stress om de feks dobler oppløsningen vertikalt.

 

AtW

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

We have confirmation that the Acer Predator X34 G-sync model will support 100Hz! Stock ETA early Oct, review sample early Sept hopefully

 

-----------

 

Han her har røyka noe vel?

 

Plutselig er skjermen ips og 144hz med DP 2.0 ?  :dontgetit:

Endret av Nizzen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...