Gå til innhold

PC-mekkerne vil nok like Lian Lis nye kabinett


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Denne likte jeg veldig godt. Blir spennende å se det ferdige produktet. Jeg bruker selv test bench / bench table men savner muligheten til å kapsle det mer inne i perioder hvor jeg ikke endrer på noe. Mindre støv og mer elegant. Lian Li må få inn en branket for pumpe som støtter de fleste typer så tar jeg gjerne en slik :)

 

Edit: Ser ut som ATX

Endret av Kyrre S.
Lenke til kommentar

Ser en utfordring med å drive med "cablemanagement" da du ikke kan ta ut "platen" hovedkortet ligger på. Du må "grave" under mellom 2 plater.

Noen vil vell si at "du ser det ikke så da er det ikke så farlig", men noen av oss liker bare å ha det generelt godt utført selv om det ikke sees.

Ville du ha kjøpt ett hus hvor du vet det er utført dårlgi elektrisk arbeid, men du ser det bare ikke?

 

Det andre jeg tenker på er kjøling. Du kan ikke montere vifte på framsiden eller i toppen av kabinettet. Det vil si at hele kabinette er "negativ pressure" bygd.

Bagdelen med det er at det kommer inn luft gjennom alle kriker og kroker som vil føre til mer støv som vil samle seg letter på hovedkortet da det ligger flatt.

Lenke til kommentar

Det andre jeg tenker på er kjøling. Du kan ikke montere vifte på framsiden eller i toppen av kabinettet. Det vil si at hele kabinette er "negativ pressure" 

 

? Det er jo perforering i front for to 120 (evt 140?) mm. Noe av det anmelder skribent nevner er at det er negativt at denne ikke kan tas vekk. Jeg mener helt motsatt. Det er flott at denne står igjen. Da kan du ta vekk lokket men allikevel beholde filter på viftene. 

Endret av Kyrre S.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Det andre jeg tenker på er kjøling. Du kan ikke montere vifte på framsiden eller i toppen av kabinettet. Det vil si at hele kabinette er "negativ pressure" 

 

? Det er jo perforering i front for to 120 (evt 140?) mm. Noe av det anmelder skribent nevner er at det er negativt at denne ikke kan tas vekk. Jeg mener helt motsatt. Det er flott at denne står igjen. Da kan du ta vekk lokket men allikevel beholde filter på viftene. 

Slik jeg ser det er kun filter i front, ikke "peforering" for montering. Du må i så fall montere viftene på utsiden av kabinettet, eller fjerne filter på innsiden.

Lenke til kommentar

Det ser ut som det er monteringshull for 2 stk 120 eller 140mm vifter i bakkant av støvfilteret. Det er ihvertfall 8 hull for skruer

 

Den monitoren jeg sitter på nå er ikke serlig god :s Vanskelig å si om det er kun for å holde fast filteret eller om det er fester for vifter, men du kan ha rett i det du sier. Skal sjekke dette når jeg kommer hjem og kan se bildet på en ordentlig skjerm.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...