Gå til innhold

Nye helter er på vei til Hearthstone


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis det skulle fulgt med nye heropowers hadde det blitt et ramaskrik uten like, så det forstår jeg godt at det ikke ble.

 

Da måtte det i så fall vært mulig å kjøpe disse med gull og ikke kun penger.

 

Vanligvis synes jeg det er greit med valgfritt innhold av denne typen. Ingen tvinger folk til å kjøpe dette og det er heller ikke noe man MÅ ha. Men jeg må si jeg begynner å få nok av Blizzards grådighet. 80 spenn for ett enkelt skin? 720 spenn for samtlige nye skins... Hvor mye penger tror egentlig Blizzard at folk har å bruke på dataspill per måned? Prisen for pakker er også latterlig med tanke på hvor lite du får igjen, så det begynner virkelig å hope seg opp nå.

 

Samtidig så er jeg en av dem som venter på nye funksjoner i hs, feks muligheten for å lagre flere decks, 2 v 2 og andre moduser ved siden av ranked/arena osv. Det er så mange muligheter, og så velger de å komme med dette først. Det er tydelig hvor fokuset til Blizzard ligger for tiden. Håper folk sier nei takk snart, men problemet er vel heller at Blizzard kommer til å tjene enda mer på dette.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Samtidig så er jeg en av dem som venter på nye funksjoner i hs, feks muligheten for å lagre flere decks, 2 v 2 og andre moduser ved siden av ranked/arena osv.

 

Nå er det vel ikke akkurat de samme som lager nye funksjoner som lager nye skins. Tror heller ikke at det arbeide som ble gjort for å la det være mulig å bytte skin har vert særlig resurs krevende.

Lenke til kommentar

Nå er det vel ikke akkurat de samme som lager nye funksjoner som lager nye skins. Tror heller ikke at det arbeide som ble gjort for å la det være mulig å bytte skin har vert særlig resurs krevende.

 

Nei du har rett i det. Og jeg tror heller ikke det har vært spesielt ressurskrevende, men det gjør det jo desto verre når de tar 81 euro for hele pakka.

Lenke til kommentar

Hvis det skulle fulgt med nye heropowers hadde det blitt et ramaskrik uten like, så det forstår jeg godt at det ikke ble.

 

Ja, om det bare hadde kostet penger ja, det måtte isåfall hatt mulighet for å kjøpe med gold også da. Om det hadde gått så hadde det nok heller vært lovprising for å legge til 9 nye Heropowers som hadde trigget masse eksperimentering og nye typer decks (så lenge det ikke hadde vært fryktelig ubalansert)

Lenke til kommentar

Jeg har lenge tenkt at de burde la spillerne velge mellom kjønn for hver klasse, mest fordi vi kun har to kvinnelige helter slik det er i dag. Tanken min var da at vi fikk mannlig mage og rogue, og kvinnelig hunter, druid, warrior, etc. I mitt hode var dette noe Blizzard kunne lagt til gratis. ^^

 

Siden denne warrior-figuren ser ut som en mann, og de tar penger for dette, har de visst ikke tenkt som meg i det hele tatt. Sukk. Forhåpentligvis blir noen av de nye heltene kvinner, som for eksempel Tyrande som priest. :)

Lenke til kommentar

Blizzard kjører en KNALLHARD pris på "p2w" eller "p2look good" stilen de har i HOTS og HS.

 

Packs koster allerede ALT for mye iforhold til hva man får igjen for det, og det minste de kunne gjort var å senke prisen på de "gamle" pakkene når gvg kom.

 

Pleier å sponse "free 2 play" spill litt når jeg syntes de fortjener det, men heroskins? come on.....

Lenke til kommentar

Markedet er der for skins. Markedet er villig til å betale 9 euro for å se bra ut. Slutt å syt, det er slik det fungerer. Kunne godt tenkt meg at markedet var villig til å betale 100 euro for slike skins så folk som meg får le ekstra godt av de som er villig til å betale.

 

Heroskins har ligget i kortene til Blizzard siden launch.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...