Gå til innhold

For første gang holdes The International uten en tidligere vinner


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dere får det til å se litt ut som om det bare er 6 lag som skal delta. Det er også 10 lag som har blitt direkte invitert, og dermed ikke deltok i kvalifiseringen, og det er jo disse som er de beste lagene (Team Secret, EG, Vici, Newbee osv). Dette er for øvrig også første gang at alle tidligere vinnere ikke har blitt direkte invitert.

Lenke til kommentar

Dere får det til å se litt ut som om det bare er 6 lag som skal delta. Det er også 10 lag som har blitt direkte invitert, og dermed ikke deltok i kvalifiseringen, og det er jo disse som er de beste lagene (Team Secret, EG, Vici, Newbee osv). Dette er for øvrig også første gang at alle tidligere vinnere ikke har blitt direkte invitert.

 

Det har du rett i, fiksa litt på teksten og håper det ble litt klarere.

Jeg vil også si at tittelen på artikkelen peker dithen at ikke alle tidligere vinnere fikk invitasjon/ikke deltar.

Lenke til kommentar

Jeg tipper Natus Vincere representerer EU / Europa og ikke Ukraina i denne sammenheng.

 

Hvert lag representerer landet organisasjonen er basert i, og i Na'Vi sitt tilfelle er det Ukraina. Det er riktignok noen lag som ikke har noen konkret nasjonalitet, som blant annet Team Secret, men Na'Vi hører altså til i Ukraina.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...