Gå til innhold

Oppussingstrenden fortsetter – nå kommer Uncharted-pakken


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når skal Sony døype om konsollen til Remakestation?

 

En skal heller være glad Sony tilbyr mulighet for å spille eldre kjente spill på PS4. Konsoll er ikke som PC hvor en har tilgang til det meste som er kommet ut. For hver ny konsoll generasjon så mister en tilgang til tusenvis av spill. Slik er det ikke på PC.

 

Så dette er veldig positivt og Sony er med på å bevare og bringe disse spillene videre til helt nye mennesker og tilbake til dem som spilte fks Uncharted for 8 år siden. Er vi heldig så er dette en trend som vil fortsette når neste konsoll kommer...og neste der igjen. Beste hadde selvf vært om fremtidlige konsoller hadde vært bakover kompatibel. Noe som er ikke helt mulig nå som PS4 er basert på X86 arkitekturen. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

 

Når skal Sony døype om konsollen til Remakestation?

 

En skal heller være glad Sony tilbyr mulighet for å spille eldre kjente spill på PS4. Konsoll er ikke som PC hvor en har tilgang til det meste som er kommet ut. For hver ny konsoll generasjon så mister en tilgang til tusenvis av spill. Slik er det ikke på PC.

 

Så dette er veldig positivt og Sony er med på å bevare og bringe disse spillene videre til helt nye mennesker og tilbake til dem som spilte fks Uncharted for 8 år siden. Er vi heldig så er dette en trend som vil fortsette når neste konsoll kommer...og neste der igjen. Beste hadde selvf vært om fremtidlige konsoller hadde vært bakover kompatibel. Noe som er ikke helt mulig nå som PS4 er basert på X86 arkitekturen. 

Eller dei kunne berre ha lagt up spela digitalt?

Og det er ikkje berre positivt når kvar andre tittel til systemet er ein remake/rerelease/definitive edition av noko frå forrige generasjon. Kva er vitsen med å kjøpa PS4 når halvparten av spel til han er frå PS3?

Lenke til kommentar

Etter The Last Of Us Remastered som hadde 1920x1080p og 60 FPS, blir nok dette det samme også.

Uncharted serien hadde den peneste grafikken jeg hadde sett på forrige generasjon, uansett konsoll uten tvil!

Er dette jeg også håper på, da skal jeg nok kjøpe disse til PS4 og gi dem en ny sjangse.

 

Vil helst ha muligheten til å kjøpe digitalt og gjerne hver for seg, vet ikke om jeg ønsker å spille alle 3.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

 

 

Når skal Sony døype om konsollen til Remakestation?

En skal heller være glad Sony tilbyr mulighet for å spille eldre kjente spill på PS4. Konsoll er ikke som PC hvor en har tilgang til det meste som er kommet ut. For hver ny konsoll generasjon så mister en tilgang til tusenvis av spill. Slik er det ikke på PC.

 

Så dette er veldig positivt og Sony er med på å bevare og bringe disse spillene videre til helt nye mennesker og tilbake til dem som spilte fks Uncharted for 8 år siden. Er vi heldig så er dette en trend som vil fortsette når neste konsoll kommer...og neste der igjen. Beste hadde selvf vært om fremtidlige konsoller hadde vært bakover kompatibel. Noe som er ikke helt mulig nå som PS4 er basert på X86 arkitekturen.

Skulle akkurat skrive det samme. Xbox One har jo mer remakes en ps4 til dags dato, rart ingen tør å rope ut Remaster One, upps turte å si det jeg gitt!

 

Remakes og remaster har blitt en trend og jeg setter pris på hver eneste av dem.

Lenke til kommentar

 

 

Etter The Last Of Us Remastered som hadde 1920x1080p og 60 FPS, blir nok dette det samme også.

Uncharted serien hadde den peneste grafikken jeg hadde sett på forrige generasjon, uansett konsoll uten tvil!

Er dette jeg også håper på, da skal jeg nok kjøpe disse til PS4 og gi dem en ny sjangse.

 

Vil helst ha muligheten til å kjøpe digitalt og gjerne hver for seg, vet ikke om jeg ønsker å spille alle 3.

Det kan godt være dem separerer dem på PSN Store. Da koster hvert spill litt mer en selve pakken med alle 3 på disk/digitalt. Jeg kjøper diskutgaven da å laste ned over 60gb minst på UC Collection tar tid!

Lenke til kommentar

 

Eller dei kunne berre ha lagt up spela digitalt?

Og det er ikkje berre positivt når kvar andre tittel til systemet er ein remake/rerelease/definitive edition av noko frå forrige generasjon. Kva er vitsen med å kjøpa PS4 når halvparten av spel til han er frå PS3?

 

 

Det er dessverre ikke bare å legge ut spill til PS3 på PS4. Det er ikke mulighet for emulasjon på PS4 så da må en porte spillet over. Og det er jo strengt tatt det dem har gjort men ved å pusse å kle det opp litt så det ser mer presentabelt ut på PS4.

 

Godt mulig det oppleves som om det kommer for mye eldre opp- pusset spill for dem som spiller ekstremt mye. Jeg er mer i casual leieren og ser stort sett bare positive ting over hele linja når det kommer til XBO og PS4.  

Lenke til kommentar

Jeg skulle gjerne hatt RDR i en skikkelig remake-oppussing til PS4. Det hadde blitt kjøpt på flekken.

 

RDR på PS4 med 1080p, 60fps, bedre teksturer, forbedringer generelt. Gjerne.

 

Det er en av de få remake tingene jeg har lyst på. RDR er jo ett av tidenes beste spill. Merkelig at Rockstar ikke har gitt grønt lyst for det.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

Jeg skulle gjerne hatt RDR i en skikkelig remake-oppussing til PS4. Det hadde blitt kjøpt på flekken.

 

RDR på PS4 med 1080p, 60fps, bedre teksturer, forbedringer generelt. Gjerne.

 

Hvorfor ikke heller håpe på oppfølgeren ?

 

Fint at noen mener dette er positivt, personlig er jeg bare irritert over at "neste generasjon" ble samme utgivelser som til forrige generasjon med litt bedre grafikk.

 

Verst av alt er jo at de soper inn penger på dette.

Lenke til kommentar

18265687679_5c090f620d_o.gif
 
Developed by Bluepoint Games. Coming October 9th in the US and October 7th in Europe.[/size]
 
Changes[/size]
 
 
That means not only allowing you to play the single-player campaigns of Uncharted: Drake’s Fortune, Uncharted 2: Among Thieves, and Uncharted 3: Drake’s Deception in 1080p and 60fps with better lighting, textures, and models, but they’re also working on a range of improvements and additions across all three games.
 
Pre-order bonus[/size]
 
 
 
By pre-ordering Uncharted: The Nathan Drake Collection now, you can receive the Nathan Drake Pack which includes single player skins of iconic Drake outfits as well as everyone’s favorite weapons: the Golden AK-47 and Golden 92FS guns. If you pre-order the digital download via the PlayStation Store, you will also get an Uncharted: Nathan Drake Collection PS4 dynamic theme.
 
And access to the UC4 multiplayer beta[/size]
 
 
 
Oh, and one other important note, buying the Uncharted: The Nathan Drake Collection grants you exclusive access to Uncharted 4: A Thief’s End multiplayer beta (while the beta is available, of course.)
 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...