Gå til innhold

GUIDE: Slik endrer du Android-hjemskjermen fullstendig


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+89234341

Finnes det en launcher som gjør et program til en "homepage"? Jeg har en tablet jeg bruker som fjernkontroll og bruker to apps 99% av tiden, så greit å bare kunne sveipe mellom disse to, og en vanlig homescreen.

 

AtW

 

 

Usikker på om du får det ut av boksen noe sted, men en løsning som burde fungere er

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.goodmooddroid.gesturecontrol&hl=en

https://play.google.com/store/apps/details?id=net.dinglisch.android.taskerm&hl=en

+

oppsett som gjør at den bytter app med gesture

Lenke til kommentar

Finnes det en launcher som gjør et program til en "homepage"? Jeg har en tablet jeg bruker som fjernkontroll og bruker to apps 99% av tiden, så greit å bare kunne sveipe mellom disse to, og en vanlig homescreen.

 

AtW

 

Bruker Nova launcher på nettbrettet. Sweip med to fingre nedover åpner nettleseren, sweip med to fingre oppover starter musikkspilleren.

Lenke til kommentar

 

Finnes det en launcher som gjør et program til en "homepage"? Jeg har en tablet jeg bruker som fjernkontroll og bruker to apps 99% av tiden, så greit å bare kunne sveipe mellom disse to, og en vanlig homescreen.

 

AtW

 

Bruker Nova launcher på nettbrettet. Sweip med to fingre nedover åpner nettleseren, sweip med to fingre oppover starter musikkspilleren.

BTW: man kan selvsagt velge hvilke programmer som skal startes :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Bruker Nova launcher på nettbrettet. Sweip med to fingre nedover åpner nettleseren, sweip med to fingre oppover starter musikkspilleren.

Høres ut som enveisløsning - at man ikke kommer tilbake (annet enn home knapp først)

Lenke til kommentar

Vet ikke om det er forskjellig fra tema til tema, men i de jeg forsøkte i Themer var man låst til et forhåndsbestemt antall skrivebord. Jeg er vant til å ha en type ting på venstre side av hjemskjermen, og en annen type ting på høyre side. Denne muligheten forsvant fullstendig.

 

Noen som vet om Nova Launcher, eller andre, har mulighet for dette?

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...