Gå til innhold

Damene får endelig bli med i FIFA 16


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg skjønner ikke hvorfor folk må være negative til dette. Det er sikkert mange jenter som har lyst til å spille med kvinnelandslag. Og det er ikke slik at dette tar veldig mange ressurser fra spillutviklingen.

 

Er mye pubertale guttunger og dessverre mannfolk der ute. Like redd for kvinner i form av piksler som in the flesh. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar

 

Hvorfor ikke lage et eget spill for "dame fotball"?

Hvorfor skulle de det? Gjør det vondt for "mandigheten" din å tenke på at det kanskje sitter spillintresserte jenter/damer og spiller det samme spillet som deg?

 

 

De fleste fotballinteresserte og spillinteresserte jenter jeg kjenner bryr seg ikke noe om damefotball. Det virker som om EA er mer opptatt av å oppfylle feministiske satt kvoter bare for å blidgjøre disse små social justice warrior miljøene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

Hvorfor ikke lage et eget spill for "dame fotball"?

Hvorfor skulle de det? Gjør det vondt for "mandigheten" din å tenke på at det kanskje sitter spillintresserte jenter/damer og spiller det samme spillet som deg?

 

 

De fleste fotballinteresserte og spillinteresserte jenter jeg kjenner bryr seg ikke noe om damefotball. Det virker som om EA er mer opptatt av å oppfylle feministiske satt kvoter bare for å blidgjøre disse små social justice warrior miljøene.

 

Kan det være jentene føler seg forpliktet til å se på herrefotball, for å kunne henge sammen med gutta på pubben? Om noen jenter skulle begynne å diskutere damefotball på en slik pub, ville de fått mange rare blikk og kommentarer - stygge og stigmatiserende.

 

Hvorfor så mye oppstry for at EA velger å bruke av EGEN TID og EGNE RESSURSER for å ha med noen kvinnelandslag? Det FIFA vi kjenner blir ikke er dårligere spill av den grunn, og ikke dyrere heller. Hvorfor så mye oppstyr?

 

Jeg foreslår å bytte ut Lara Croft med en mann. En mann har som kjent bedre fysikk. Han vil kunne løpe fortere, bære tyngre våpen, nedkjempe større fiender enn Lara Croft. Det må av den enkle grunn bli et så mye bedre spill, ikke sant?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

 

Hvorfor ikke lage et eget spill for "dame fotball"?

Hvorfor skulle de det? Gjør det vondt for "mandigheten" din å tenke på at det kanskje sitter spillintresserte jenter/damer og spiller det samme spillet som deg?

 

 

De fleste fotballinteresserte og spillinteresserte jenter jeg kjenner bryr seg ikke noe om damefotball. Det virker som om EA er mer opptatt av å oppfylle feministiske satt kvoter bare for å blidgjøre disse små social justice warrior miljøene.

 

Kan det være jentene føler seg forpliktet til å se på herrefotball, for å kunne henge sammen med gutta på pubben? Om noen jenter skulle begynne å diskutere damefotball på en slik pub, ville de fått mange rare blikk og kommentarer - stygge og stigmatiserende.

 

Hvorfor så mye oppstry for at EA velger å bruke av EGEN TID og EGNE RESSURSER for å ha med noen kvinnelandslag? Det FIFA vi kjenner blir ikke er dårligere spill av den grunn, og ikke dyrere heller. Hvorfor så mye oppstyr?

 

Jeg foreslår å bytte ut Lara Croft med en mann. En mann har som kjent bedre fysikk. Han vil kunne løpe fortere, bære tyngre våpen, nedkjempe større fiender enn Lara Croft. Det må av den enkle grunn bli et så mye bedre spill, ikke sant?

 

For noe vås, her spyr du jo bare ut fordommer om fotballmiljøene. Folk samler seg gjerne rundt en fotballklubb, og svært få av de jentene som er i disse miljøene ville likt at du eller andre kom der og mente at de bør gå vekk og heller følge med på jentefotball istedenfor. Skal jenter som er interessert i Liverpool og spillerne deres heller interessere seg i Liverpool sitt jentelag..? Skal vi legge til menn i typiske kvinnemiljøer, selv om hverken menn eller damer er interessert i dette, bare fordi at enkelte skal ha likestilling over alt? EA kunne fortsatt å lage gode fotballspill uten at de må ha med alt og alle. Kanskje de skal ta med lag med psykisk utviklingshemmede også, der du kan spille fotballspillere med downs syndrom og tung autisme, eller hva med et dverglag eller lag med homofile, selv om få vil ha det, bare får å være "inkluderende".

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

 

 

 

Hvorfor ikke lage et eget spill for "dame fotball"?

Hvorfor skulle de det? Gjør det vondt for "mandigheten" din å tenke på at det kanskje sitter spillintresserte jenter/damer og spiller det samme spillet som deg?

De fleste fotballinteresserte og spillinteresserte jenter jeg kjenner bryr seg ikke noe om damefotball. Det virker som om EA er mer opptatt av å oppfylle feministiske satt kvoter bare for å blidgjøre disse små social justice warrior miljøene.

Kan det være jentene føler seg forpliktet til å se på herrefotball, for å kunne henge sammen med gutta på pubben? Om noen jenter skulle begynne å diskutere damefotball på en slik pub, ville de fått mange rare blikk og kommentarer - stygge og stigmatiserende.

 

Hvorfor så mye oppstry for at EA velger å bruke av EGEN TID og EGNE RESSURSER for å ha med noen kvinnelandslag? Det FIFA vi kjenner blir ikke er dårligere spill av den grunn, og ikke dyrere heller. Hvorfor så mye oppstyr?

 

Jeg foreslår å bytte ut Lara Croft med en mann. En mann har som kjent bedre fysikk. Han vil kunne løpe fortere, bære tyngre våpen, nedkjempe større fiender enn Lara Croft. Det må av den enkle grunn bli et så mye bedre spill, ikke sant?

For noe vås, her spyr du jo bare ut fordommer om fotballmiljøene. Folk samler seg gjerne rundt en fotballklubb, og svært få av de jentene som er i disse miljøene ville likt at du eller andre kom der og mente at de bør gå vekk og heller følge med på jentefotball istedenfor. Skal jenter som er interessert i Liverpool og spillerne deres heller interessere seg i Liverpool sitt jentelag..? Skal vi legge til menn i typiske kvinnemiljøer, selv om hverken menn eller damer er interessert i dette, bare fordi at enkelte skal ha likestilling over alt? EA kunne fortsatt å lage gode fotballspill uten at de må ha med alt og alle. Kanskje de skal ta med lag med psykisk utviklingshemmede også, der du kan spille fotballspillere med downs syndrom og tung autisme, eller hva med et dverglag eller lag med homofile, selv om få vil ha det, bare får å være "inkluderende".

Fifa med homofile dverger blir en soleklar forhåndsbestilling for min del i allefall :p

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Kanskje de skal ta med lag med psykisk utviklingshemmede også, der du kan spille fotballspillere med downs syndrom og tung autisme, eller hva med et dverglag eller lag med homofile, selv om få vil ha det, bare får å være "inkluderende".

 

Hvorfor mener du at homofile skal spille på egne lag? Har du tenkt over at flere av de mannlige spillerne er homofile allerede, men ikke tør å være åpne om dette på grunn av hets? Hvem er det som spyr ut fordommer her?

 

Poenget mitt er du bruker mye tid på å gremme deg over noe som du slipper å forholde deg til. Det er EA som bruker tid på dette, og du kan bare la være å velge dette i menyen i FIFA16. Det er så enkelt å unngå.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...