Gå til innhold

Dette tror vi Google kommer med i dag


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blir spennende å se hva ca. 3% av Android-brukerne har på telefonene sine om ca. 15 måneder! :-p

 

Hva så? Man må ikke ha nyeste versjon med en gang. Jeg klarer meg meget bra lenge til med den versjonen jeg har nå. Skjønner ikke jaget etter å ha den nyeste til enhver tid, når eldre virker supert

Lenke til kommentar

 

Blir spennende å se hva ca. 3% av Android-brukerne har på telefonene sine om ca. 15 måneder! :-p

Hva så? Man må ikke ha nyeste versjon med en gang. Jeg klarer meg meget bra lenge til med den versjonen jeg har nå. Skjønner ikke jaget etter å ha den nyeste til enhver tid, når eldre virker supert

 

 

Er ikke uenig, men samtidig er det et stort problem med sikkerhetsoppdateringer etc. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Blir spennende å se hva ca. 3% av Android-brukerne har på telefonene sine om ca. 15 måneder! :-p

 

Hva så? Man må ikke ha nyeste versjon med en gang. Jeg klarer meg meget bra lenge til med den versjonen jeg har nå. Skjønner ikke jaget etter å ha den nyeste til enhver tid, når eldre virker supert

Helt riktig. Veldig mange tenker sånn. Men det er også et av de største problemene til Android. Det er et helvete for utviklere med den type fragmentering.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Helt riktig. Veldig mange tenker sånn. Men det er også et av de største problemene til Android. Det er et helvete for utviklere med den type fragmentering.

 

 

Når man driver med software er dette den verste situasjonen man kan være i. Noe av det viktigste som finnes er rask og god feedback fra ekte brukere på det man lager. Sånn det er nå er det bare early adopters som får nyeste versjon av Android, og de er helt ubrukelige å basere seg på fordi de ikke er representative. 

Lenke til kommentar

 

 

Helt riktig. Veldig mange tenker sånn. Men det er også et av de største problemene til Android. Det er et helvete for utviklere med den type fragmentering.

 

 

Når man driver med software er dette den verste situasjonen man kan være i. Noe av det viktigste som finnes er rask og god feedback fra ekte brukere på det man lager. Sånn det er nå er det bare early adopters som får nyeste versjon av Android, og de er helt ubrukelige å basere seg på fordi de ikke er representative. 

Android brukere generelt sin største utfordring er jeg enig med deg i at er versjons oppdateringene. Dette har Apple løst ved å fjerne all valgfrihet og valgmulighet. Mulig Android/Google kunne gjort dette bedre ved å sette visse restriksjoner. Kanskje det kommer :)

Lenke til kommentar

Alle trudde Google skulle lykkes med Android L og sånt... Det så bra ut på konferansen, men senere så er det fortsatt ikke alle som har fått den.... Håper de fleste vet hvor mye trøbbel det har vært med android 5... De skulle fikse mye med android 5.1 men det var fortsatt mye igjen... Etter det skulle de fikse "resten" i 5.1.1 men den er så vidt ute og har hørt at det også er problemer med den også....

Lenke til kommentar

Lykkes?

Hva legger du i det? Husk at det ikke er Google som står for oppgradering av telefonene, men det er det Samsung, Sony og alle de andre produsentene som gjør. Hvis man sammenligner med Nexus telefonene (som Google selv er ansvarlig for), tror jeg de aller fleste har siste versjon.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...