Gå til innhold

– iOS 9 vil bli optimalisert for eldre iPhone-modeller


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Iphone 4S for real? IOS 8 gjorde jo iphone 4s verre. Blir nok også vanskelig og installere IOS 9 vis den kommer til iphone 4s på tanke med eiere av 8 GB modellen. Ios8 krevde over 5 GB for installeres på iphone 4s. Rart at apple fremdeles har håpet på iphone 4s

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Basert på tidligere erfaringer, så bruker Apple iOS-oppdateringer til å gjøre de eldste telefonene såpass trege at brukeren føler et større behov for å oppdatere, så jeg har ikke mye tillit til dette.

Lenke til kommentar

Basert på tidligere erfaringer, så bruker Apple iOS-oppdateringer til å gjøre de eldste telefonene såpass trege at brukeren føler et større behov for å oppdatere, så jeg har ikke mye tillit til dette.

 

Nå er det jo dette det ryktes at Apple skal gjøre noe med, ved å tilpasse versjonen bedre til eldre hardware. 

 

Med iOs får man iallfall oppgradert gamle modeller om man vil, i motsetning til enkelte andre plattformer... 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9

Basert på tidligere erfaringer, så bruker Apple iOS-oppdateringer til å gjøre de eldste telefonene såpass trege at brukeren føler et større behov for å oppdatere, så jeg har ikke mye tillit til dette.

iPhone 4S 8 GB med iOS 8.3 fungerer helt greitt.

Lenke til kommentar

Apple sitt salgstriks er å bruke oppdateringer som felle for å gjere eldre telefonar treige og dårlege.

 

Det er nok derfor de har verdens mest fornøyde kunder. 

 

Dette er en situasjon der man egentlig ikke kan vinne som leverandør. Enten holder man igjen oppdateringer for å ikke gjøre gamle telefoner trege, og får kjeft for å la folk i stikken. Eller så gir man dem oppdateringen og får kjeft fordi de gamle telefonene ikke er like raske som de nye. Eller så lar man være å utnytte nyvinninger i teknologi på nye modeller  for å holde systemet lett å kjøre, men da stopper utviklingen.

 

Den fjerde løsningen er den det ryktes at Apple nå tar, ved å bruke enorme ressurser på å i praksis lage spesial-os for de gamle versjonene man ikke lenger tjener på. Det er for brukerne den klart beste løsningen, men det er også enormt dyrt. 

Endret av Audun_K
Lenke til kommentar

Basert på tidligere erfaringer, så bruker Apple iOS-oppdateringer til å gjøre de eldste telefonene såpass trege at brukeren føler et større behov for å oppdatere, så jeg har ikke mye tillit til dette.

 

Amen. Denne gangen venter jeg til ytelsestester blir publisert. All tillit til iOS-oppgraderinger forsvant etter at min gamle iphone 4 ble nermest ubrukelig etter at jeg "oppgraderte" sist.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...