Gå til innhold

Snart kan romstasjonen ISS leke «Star Wars»


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Russerne dro jo med seg en kanon ut i rommet på 70 / 80 tallet så de har i allefall allerede kunne leket seg med å sende prosjektiler ut av solsystemet.

 

Vi får håpe på at de ikke treffer noen sure og grinete Aliens da.. ^^

 

 

Nja, det sies at Russerne har prøveskutt denne kanonen: http://en.wikipedia.org/wiki/Salyut_3

 

Så om prosjektilet ble skutt ut i det vide verdensrom, så er sjansene store for at vi treffer noe eller noen på ett eller annet tidspunkt, må være surt om vi starter krig med en rase aliens om 800 år fordi Russerne hadde testet en kanon i rommet da :D

 

Lenke til kommentar

Edit; Meningsløs kommentar/ svar. Slenger ved et bilde for å si at jeg synes artikkelen (og ideèn) var artig :)

PewPewLasers1.png

 

Edit2; Å slenge ved lasere for å teste å "skyve bort" ting som kan skade ISS er viktig for fremtidlige romreiser også. De farligste prosjektilene man møter på en romreise er ikke de store, men de små fordi det er vanskeligere å styre unna og oppdage (før det er for sent) masse små enn en stor.

Endret av Dante's Inferno
Lenke til kommentar
Så om prosjektilet ble skutt ut i det vide verdensrom, så er sjansene store for at vi treffer noe eller noen på ett eller annet tidspunkt, må være surt om vi starter krig med en rase aliens om 800 år fordi Russerne hadde testet en kanon i rommet da  :D

 

 

 Står sikkert made in USA  på prosjektilet.. ^^

Lenke til kommentar

Konge. da e det bare å sikte inn på IS og utrydde de forpulte jævla homsene av terrorister som de er !!!

 

 

litt overdrevet, men det e sant

 

ISS sirkulerer i en høyde på mellom 330 and 435 km, og siden laseren har en maks rekkevidde på 100 km, så vil den "dessverre" ikke nå ned til Midt-Østen.

 

Vi har uansett gode nok våpen her nede - om vi absolutt vil ta det steget.

 

Siden ISS avslutter sitt oppdrag om noen få år, så skulle gjerne noen andre tatt over stasjonen og gått i gang med opprydning av det som svirrer rundt platen vår.

 

Verdens dyreste bossbil.

Lenke til kommentar

 

 

Skummelt at en gjeng med ekstreme islamister har fått tilgang til denne teknologien.

Leste du litt fort kanskje?

 

Trenger ikke akkurat lese lenge for å skjønne at det at ekstreme islamister har slike våpen er en dårlig ide.

 

Om det er en god eller dårlig ide er irrelevant så lenge de ikke så mye som omtales i artikkelen.

Hvor har du det fra at islamister har noe som helst romteknologi?

Jeg tenkte at du kanskje hadde tatt feil mellom ISS og IS/ISIS/ISIL, men nå er jeg veldig spent på hvordan du har klart å rote inn islamister.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Om det er en god eller dårlig ide er irrelevant så lenge de ikke så mye som omtales i artikkelen.

Hvor har du det fra at islamister har noe som helst romteknologi?

Jeg tenkte at du kanskje hadde tatt feil mellom ISS og IS/ISIS/ISIL, men nå er jeg veldig spent på hvordan du har klart å rote inn islamister.

 

Alt er Jens Stoltenbergs feil. Han og arbeiderpartiet som har skylden for dette. 

Endret av PgUp
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...