Gå til innhold

Doom 3 kan være utsatt til 2005


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

*Går på internett* "OY. DOOM III og Half-Life 2 kommer i år" *ser på maskinkravene* Oy, får vel jobbe litt ekstra *Jobber hver eneste dag i en hel damn sommer* Ah, etter så mye slit kan jeg endelig oppgradere maskinen min for å få spilt de to storspillene tilfredstillende *får delene og plasserer de i maskinen, nå er det bare et par dager igjen til det første av de to kommer, half-life 2* *half life 2 blir utsatt, doom III er allerede utsatt* "surt, får vel bare være tålmodig litt til" *går på internett igjen. Får denne meldingen: "dessverre, ingen av spillene kommer nok før maskinen din er klar for søppeldynga"*

 

DRIIIITTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT!!! aaargh!

Lenke til kommentar

Nå er det jo ingen (heller ikke artikkelen, selv om overskrift og annet antyder det) som har sagt at DOOM3 ER utsatt til 2005. Fakta er at det er utsatt til Activisions neste økonomiår, som begynner i slutten av April. Spillet kan like godt komme ut i begynnelsen av Mai 2004.

 

Men men. Hver gang det blir utsatt, sier jeg til meg selv "Det er fordi id software ikke gir ut spillet før de føler at det er perfekt. At de tar seg god tid til finpussen kommer alle til gode". Også er jeg glad igjen :)

Lenke til kommentar
Tenk på alle de som har oppgradert pc`n for å klare Doom 3 og HL2,så er begge utsatt 

Kanskje pc`n min holder en stund til då.

SDRAM er tingen 

 

 

"smart" å gjøre seg klar ved å kjøpe nye deler....

 

er glad jeg gikk i med en "mindre" invenstering når jeg gjorde (i slutten av ferien),

 

sitter nå med ti4200 + xp2,5@2,8

 

det holder jo til dagens spill + far cry :)

 

heller "goodend" nå, og så "high end" etter at hl2/doom3 er kommet ut. (ultraend nå, og baadend senere...)

Lenke til kommentar
Tenk på alle de som har oppgradert pc`n for å klare Doom 3 og HL2,så er begge utsatt 

Kanskje pc`n min holder en stund til då.

SDRAM er tingen 

 

 

"smart" å gjøre seg klar ved å kjøpe nye deler....

 

er glad jeg gikk i med en "mindre" invenstering når jeg gjorde (i slutten av ferien),

 

sitter nå med ti4200 + xp2,5@2,8

 

det holder jo til dagens spill + far cry :)

 

heller "goodend" nå, og så "high end" etter at hl2/doom3 er kommet ut. (ultraend nå, og baadend senere...)

?? :ide:

Lenke til kommentar

mediehysteri av verste sort...ahahaha doom 3 utsatt til 2005 pføy! tviler på at det hadde blitt like mye ståhei hvis overskrifta var "Doom3 utsatt til Activision's neste finansielle år, som starter i Mai!"...

 

 

fakta er at doom 3 likegodt kan komme i Q2 2004 som i 2005, og det står også i artikkelen...men ikke alle tar seg tid til å lese den, så sitter vi her igjen med drøssevis av

 

"AAARHG F#¤#¤", og liknende svar av de som ikke leser godt nok....

 

 

waaay to go...

Lenke til kommentar

Hmmm... Tror ikke DOOM III vil bli så bra i 2005, som det ville ha vært i dag. 2005, det vil si kanskje 1,5 år til. DOOM III grafikken og effektene er jo antagelig kommet i flere spill til den tid, og da vil det ikke bli et så STORT spill som det er i dag. Noen ønsker sikkert at det skal ta litt tid så de får oppgradert PCen sin, men de nyeste spillene burde jo komme ut med den råeste grafikken som er mulig å presse ut av de nyeste grafikkortene. Ikke noe "middelmådige" 1,5 år-siden-grafikk.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...