Gå til innhold

Vil lage sikrere konkurrent til iOS og Android


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sailfish er gode saker, bare synd selve telefonen er så stusselig.

 

Håper de kommer på banen med en råtass etter hvert. Jollaen min ligger dessverre Ubrukt til fordel for Android-baserte Meizu MX4

 

Har en følelse av at neste Jolla Phone blir et Indiegogo-prosjekt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9

Har ikke folk lært noe som helst av WP? Sørg først for at topp 100 appene er/vil være tilgjengelig før du lager et nytt OS. Folk i gata gir blanke i OS. De vil ha en kul telefon med kule apper. Korrigering: de vil ha de kjente, kjære ikonene på den kule telefonen sin.

Lenke til kommentar

Har ikke folk lært noe som helst av WP? Sørg først for at topp 100 appene er/vil være tilgjengelig før du lager et nytt OS. Folk i gata gir blanke i OS. De vil ha en kul telefon med kule apper. Korrigering: de vil ha de kjente, kjære ikonene på den kule telefonen sin.

 

Hvis de lærer fra WP så gjør de noe godt. WP bygger seg stadig opp nå og til sommeren da w10 kommer vil det blir enklere for utviklere å porte over apper fra android og ios. Og da mener jeg VELDIG ENKELT! I klassen min har vi til sammen 4 wp-er (inkludert meg) av 30 folk. Det er egt ganske bra! i tillegg skal to til skaffe seg WP og da er vi 6 av 30. Er ikke det 20 % av klassen da? Det er jo mer enn Apples andel mange steder.... Ser at mange skoler blir apple raida med mac-er og iphone-er, men våres klasse ser ut til at blir Microsoft raida! Jeg har skylda i en del av det da.... Etter jeg dro inn min nye Surface Pro 3 inn i klasse rommet i går så ble folk helt frelst! De som egt sparte seg til mac skulle nå kjøpe en slik en! Har også inspirert android folka (og litt iphone folk) med WP og vist dem den utrolige batteritiden de har, hvor raskt det er og hvordan apper ikke henger seg opp som i android. F.eks har jeg vist iphone folka batterisparing, som jeg synes er merkelig at apple ikke har lagt inn i ios.... Mange vil også prøve noe nytt, som jeg gjorde og er strålende fornøyd med det! Skal bytte ut min 920 nå snart da neste Lumia flaggskip slippes. Gleder meg til w10!har klart å fått 7 stykker til å kjøpe seg surface pro 3 og 5 til å kjøpe seg Lumia... Bare vent og se... Det kommer til å bli flere som vil ha en surface eller lumia bare de får sett hva de har å by på!

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Har ikke folk lært noe som helst av WP? Sørg først for at topp 100 appene er/vil være tilgjengelig før du lager et nytt OS. Folk i gata gir blanke i OS. De vil ha en kul telefon med kule apper. Korrigering: de vil ha de kjente, kjære ikonene på den kule telefonen sin.

 

Og forresten så så jeg jæ***** mange lumia 640-er på 17. mai! Unnskyld uttrykket, men det jeg hadde aldri trodd at så mange folk hadde tatt til seg vett... Slik jeg skriver (skrivemåten min) så ser det ut som om jeg vil rakke ned på android og ios brukere, men noen ganger har jeg litt humor og noen ganger har jeg mine egne meninger.... Jeg mener egt ikke å rakke ned på noen, men noen ganger skriver jeg på den måten at det føles slik. Og hvorfor jeg skriver slik er fordi at jeg er sint på de som alltid rakker ned på meg med min Lumia 920 og forteller alle dårlige tingene med WP, men som oftest klarer jeg å "recke" dem ............... Bortsett fra det med apps, men det vil vel bedre seg til sommeren med w10....

Lenke til kommentar

Har ikke folk lært noe som helst av WP? Sørg først for at topp 100 appene er/vil være tilgjengelig før du lager et nytt OS. Folk i gata gir blanke i OS. De vil ha en kul telefon med kule apper. Korrigering: de vil ha de kjente, kjære ikonene på den kule telefonen sin.

Jo, ja, men blir ikke det en litt sånn høna eller egget problemstilling. Utviklere gidder ikke lage apper til OS med liten brukermasse og lager ikke utviklerne apper forblir OS-ets brukermasse liten. Så hvordan får man utviklere til å lage apper til et ikke eksisterende OS.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Har ikke folk lært noe som helst av WP? Sørg først for at topp 100 appene er/vil være tilgjengelig før du lager et nytt OS. Folk i gata gir blanke i OS. De vil ha en kul telefon med kule apper. Korrigering: de vil ha de kjente, kjære ikonene på den kule telefonen sin.

 

Og forresten så så jeg jæ***** mange lumia 640-er på 17. mai! Unnskyld uttrykket, men det jeg hadde aldri trodd at så mange folk hadde tatt til seg vett... Slik jeg skriver (skrivemåten min) så ser det ut som om jeg vil rakke ned på android og ios brukere, men noen ganger har jeg litt humor og noen ganger har jeg mine egne meninger.... Jeg mener egt ikke å rakke ned på noen, men noen ganger skriver jeg på den måten at det føles slik. Og hvorfor jeg skriver slik er fordi at jeg er sint på de som alltid rakker ned på meg med min Lumia 920 og forteller alle dårlige tingene med WP, men som oftest klarer jeg å "recke" dem ............... Bortsett fra det med apps, men det vil vel bedre seg til sommeren med w10....
Ja, til og med TU har noe positivt å skrive. Kryss i taket :p

http://m.tu.no/t2/mobil/2015/05/19/koster-en-fjerdedel-av-iphone-6-og-har-et-imponerende-kamera?utm_source=newsletter-2015-05-20&utm_medium=email&utm_campaign=newsletter-digi

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+132

 

Har ikke folk lært noe som helst av WP? Sørg først for at topp 100 appene er/vil være tilgjengelig før du lager et nytt OS. Folk i gata gir blanke i OS. De vil ha en kul telefon med kule apper. Korrigering: de vil ha de kjente, kjære ikonene på den kule telefonen sin.

 

Og forresten så så jeg jæ***** mange lumia 640-er på 17. mai! Unnskyld uttrykket, men det jeg hadde aldri trodd at så mange folk hadde tatt til seg vett... Slik jeg skriver (skrivemåten min) så ser det ut som om jeg vil rakke ned på android og ios brukere, men noen ganger har jeg litt humor og noen ganger har jeg mine egne meninger.... Jeg mener egt ikke å rakke ned på noen, men noen ganger skriver jeg på den måten at det føles slik. Og hvorfor jeg skriver slik er fordi at jeg er sint på de som alltid rakker ned på meg med min Lumia 920 og forteller alle dårlige tingene med WP, men som oftest klarer jeg å "recke" dem ............... Bortsett fra det med apps, men det vil vel bedre seg til sommeren med w10....

Det er jo nettopp appene som gjør en smartphone brukelig. Derfor: Windows Phone = søppel

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...