Gå til innhold

Skulle ta sin første selfie – ble anmeldt for pedofili


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eg kan forstå at det oppleves som ubehagelig for mora dersom ho trudde at ein framand mann fotograferte barna. Men ikkje er det ulovleg å fotografere og ei heller er det holdepunkter i at dette kunne ha noke med pedofili å gjere.

 

Kva er forskjellen på å hoppe til slike konklusjonar og henge ut vedkommande i dette tilfellet kontra å gjere det same med ein pressefotograf som fotograferer ei voksa kvinne på gata? Om ein mann som (angivelig) fotograferer barn er pedofil, så må vell ein mann som fotograferer damer være voldtektsmann?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC

.... Om ein mann som (angivelig) fotograferer barn er pedofil, så må vell ein mann som fotograferer damer være voldtektsmann?

Analogien er feil.

 

Menn som fotograferer damer må i tilfelle være heterofile eller alternativt, er alle som fotograferer mennesker, overgripere.

 

Altså; Pedofili er en seksuell legning, hvilket i seg selv ikke plager noen. Det er overgripere som dømmes for overgrep (voldtekt etc), helt uavhengig av hva som måtte være deres seksuelle legning.

Endret av Slettet-Pqy3rC
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC

Anmeld dama for ærekrenkelse og omsorgssvikt (hun var tydeligvis ikke tilstede med barna da selfie'n ble tatt).

Endret av Slettet-Pqy3rC
Lenke til kommentar

Bare antydninger om dette er nok til å ødelegge noens liv. Heldigvis er det nok ikke spesielt utbredt, men noen av de skranglekraniene som hater skepsis-miljøet er kjent for å spre rykter som dette.

 

En av grunnene til at jeg ikke kan tenke meg til å diskutere politikk, religion, medisin, operativsystem eller andre kontroversielle temaer under fullt navn. 

 

Jeg bare tenker at noen snart må få straff for å ta loven i egne hender på sosiale medier.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Vell jeg håper den dumme mora blir arrestert, seriøst! Hun har ødelagt livet hans, slike gale vesener som henne burde ikke få ha barn...

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Har en (små) barn blir en ekstra var mot slike ting. Kan til en viss grad skjønne moren men i dette tilfelle var det overilt. 

Du blir ekstra var noe noen tar et bilde av darth vader? Dette må være den dummeste dama jeg noensinne i hele mitt liv har hørt om, hvordan kan man beholde troen på menneskeheten når ei dame kan bli så dum? Nei dette er bare...

Lenke til kommentar
 

Du blir ekstra var noe noen tar et bilde av darth vader? Dette må være den dummeste dama jeg noensinne i hele mitt liv har hørt om, hvordan kan man beholde troen på menneskeheten når ei dame kan bli så dum? Nei dette er bare...

 

Jeg blir ekstra var hvis/når jeg mistenker noen filmer eller tar bilder av barna. Hva skal en voksen person med bilder eller film av fremmede barn som for eksempel leker? Jeg er forsåvidt ikke uenig i at hun dama overreagerer.

 

 

Det er jeg faktisk uenig i, det er ingenting som forsvarer en slik latterlig reaksjon fra mora.

 
jeg er ikke uenig i at dette er en overreaksjon av dimensjoner.

Endret av ilpostino
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Jeg lurer på, hvorfor i søren har bare en av 50 lest forklarngsinnlegget dems? De som beskylder han for pedofili i framtiden som da ikke har lest innlegget kommer til å skamme seg slik, nei denne saken gjorde meg ganske forbanna asså...

Lenke til kommentar

Har ikke barn ennå, men hvis jeg noen gang blir like hysterisk som den moren håper jeg noen gir meg et slag for å vekke meg opp.

Om han så hadde vært pedofil så er det ingen som hadde blitt skadet om han hadde sittet hjemme og onanert til bilder av påkledde barn på et kjøpesenter. Om noen tar bilder av meg i bikini på stranda så plager det ikke meg så lenge det bare er til personlig bruk. Snart vil vel folk holde barna sine inne hele tiden for tenk om en pedofil etterpå vil oppnå nytelse mens han tenker på dem. Tenk noe så grusomt. =-O (sarkasme).

Sukk. Hun burde blitt saksøkt selv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Du blir ekstra var noe noen tar et bilde av darth vader? Dette må være den dummeste dama jeg noensinne i hele mitt liv har hørt om, hvordan kan man beholde troen på menneskeheten når ei dame kan bli så dum? Nei dette er bare...

 

Jeg blir ekstra var hvis/når jeg mistenker noen filmer eller tar bilder av barna. Hva skal en voksen person med bilder eller film av fremmede barn som for eksempel leker? Jeg er forsåvidt ikke uenig i at hun dama overreagerer.

 

 

Det er jeg faktisk uenig i, det er ingenting som forsvarer en slik latterlig reaksjon fra mora.

 

jeg er ikke uenig i at dette er en overreaksjon av dimensjoner.

 

 

Hva en voksen person skal med det? Er det så jævlig rart om voksne synes unger er artige/sjarmerende/whatever?

 

AtW

  • Liker 1
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...