Gå til innhold

Facebook vil gi deg raskere og bedre artikler


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

liker ikke dette instant-tullet til facebook. Etter den facebook-"nettleseren" kom så har det å klikke på en link blitt en torn i ræva. Kjempetreg, hakker og må trygge på åpne i chrome hver bidige gang. 50% av videoene fungerer heller ikke på min mobil, da de stopper midt i.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

2013 - Google legger ned sin geniale RSS portal pga. press fra eksterne aktører da disse ønsker direkte besøk til deres siter for bla. å ta del i hele deres økosystem og ikke bare lese cachet artikkelinnhold via 3. part. Også relatert til besøksgenererte inntekter men langt i fra bare dette da alle redaksjonelle siter helst vil ha "full/direkte kontroll" over leserne sine for å maksimere potensialet.

 

Med en gang litt mindre frihet på internett når det begrenses hvordan man strukturerer informasjon basert på komersielle interesser. Internett har allerede blitt "corporatenet/corpanet".

 

2015 - Facebook forsøker å lage en sterkt begrenset, komers-styrt og dårligere versjon av RSS Portalen til Google fordi det faktisk hadde noe for seg?

 

Det er lenge siden jeg slettet facebook apper fra mobiltelefonen og slik kommer det til å forbli. Det er virkelig trist når komersialisering ødelegger for godt utviklet teknologi og senere skaper kvalmende dårlige kopier.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

liker ikke dette instant-tullet til facebook. Etter den facebook-"nettleseren" kom så har det å klikke på en link blitt en torn i ræva. Kjempetreg, hakker og må trygge på åpne i chrome hver bidige gang. 50% av videoene fungerer heller ikke på min mobil, da de stopper midt i.

 

Er vel bare at bruke en annen nettleser da,det gjør eg.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...