Gå til innhold

Dette betyr Emojiene du bruker


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg syntes det har eksplodert det siste (halv)året spesielt. Før var det et sjeldent smil eller vink på slutten av en setning, nå brukes emoji som et eget primitivt skriftspråk nesten lignende det egypterne brukte. Er flere symboler enn bokstaver i korte meldinger på snap, fb-messanger og sms. Og ofte den samme emojien flere ganger etter hverandre. Personlig hater jeg de. *Nok sutring fra meg i dag*

  • Liker 1
Lenke til kommentar

:nei::ph34r::):ohmy::hrm::hm::huh::wee::confused::hmm::dremel::xmas::tease::eek::dribble::dontgetit::w00t::closedeyes::rofl::ninja::new_woot::list_item::grumpy::grin2::glare::sleep2::mellow::green::omg::sick::lol::evil::(:cool::love::D:yes::woot::shrug:;):roll::p:mrgreen::idea::wow::grin::realmad::no::angry::blink::yucky::sleep::thumbdown::thumbup::thumbs::wallbash::whistle::innocent::blush::devil::fun::ermm::scared::cry::mad::laugh:

 

Rart at det ikke var et (nesten) emoji-only innlegg her så da tok jeg meg den jobben.

 

 

Personlig hater jeg de. *Nok sutring fra meg i dag*

 

Sorry Hulk, men det var en nødvendighet å gjøre det.

 

Edit; Redigerte litt

Endret av Dante's Inferno
  • Liker 1
Lenke til kommentar

"For bare fem år siden var det omtrent ingen som brukte de små smilefjesene - hverken på nett, tekstmeldinger eller i kommentarer"

Dette må være folk som aldri har brukt IRC,AIM eller vært i asia eller første dag på internett var 2011. kan no bekrefte det selv at det var stor forbruk av smilefjes lenge før dette :rofl:

Endret av BonBattery
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...