Gå til innhold

Verdens vanskeligste labyrint har fått en oppfølger


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da gjenstår det å lage en datasimulator (dataspill) av det hele. En for GTA V fans, og en som er låst slik at man ikke kan gjøre stunts for å hoppe ned en bro og liknende.  :)

Spørs hvor populært det ville ha blitt..

Lenke til kommentar

Eller krydre spillet med alskens fargerike "collectable" i spillet. Kanskje bake inn en historie med rød tråd igjennom noen spesielle segmenter av veien videre i labyrinten. Kan hende en kunne fått til noe som gjorde folk så avhengige at de bokstavelig levde livet sitt der inne. De kunne også innført litt sånn milde set-backs i spillet, så når du gjør noen feil valg, så må du noen kilometer tilbake i labyrinten og repetere noen strekninger du allerede har vært igjennom. Kanksje også med inntreden av litt "random" oppførsel når man blir satt i slike "set-backs" for ikke å kjede livet av spilleren.

 

 

 

Neste prosjekt bør nå være å lage denne i 1:1.

 

 

Da må du enten ha et budsjett som sprenger grenser på "atomkrafts vis". Eller så må du (den) bli en ny Hitler, som slavebinder folk til å bygge det.

Endret av G
Lenke til kommentar

Neste prosjekt bør nå være å lage denne i 1:1.

 

Jeg så ingen skalatall på den labyrinten så jeg vil anta at den alerede er tegnet/ laget i 1:1 :p

 

Hvis du har noen annen info så hadde det vært fint om du kunne dele den med oss :) Er for eksempel 1cm på arket 1meter in real life?

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

Neste prosjekt bør nå være å lage denne i 1:1.

Jeg så ingen skalatall på den labyrinten så jeg vil anta at den alerede er tegnet/ laget i 1:1 :p

 

Hvis du har noen annen info så hadde det vært fint om du kunne dele den med oss :) Er for eksempel 1cm på arket 1meter in real life?

 

SmartRompe. :tease:

Men det er riktig, hadde vært døft å bygge denne i 1:1 om den var tegnet i 1:1. Jeg har tegnet en del slike selv, og i mitt hode tenker jeg alltid på labyrinter som noe man løper gjennom når jeg tegner dem.

 

Nei, jeg ser for meg at denne tegningen er gjort i 1:2000. Denne labyrintene er altså ca 1,2km x 1,7km i 1:1. I mitt hode. :w00t:

Lenke til kommentar

 

 

Neste prosjekt bør nå være å lage denne i 1:1.

 

 

Da må du enten ha et budsjett som sprenger grenser på "atomkrafts vis". Eller så må du (den) bli en ny Hitler, som slavebinder folk til å bygge det.

Jeg har lenge hatt et mål om å bli diktator i Norge. Og det hadde vært en bra ting, for det er ingen styresett bedre enn fornuftig diktator.

 

Jeg hadde for eksempel startet to store byggeprosjekter:

- I stede for å brenne av 300 mill på å finne ut at hurtigtog fra Oshlo til Trondheim er for dyrt til at det ser bra ut i min 4 årige regjeringstid, så hadde jeg bare satt i gang å bygge. En eller annen gang hadde de blitt ferdige.

- Så hadde jeg bygd denne labyrinten her. Den kunne vært brukt til mange ting, men jeg ser for meg å putte voldtektsforbrytere, mordere, pedofile og alskens dritt inn i ene enden, og så hadde soningen vært ferdig på andre siden.

 

 

Lenke til kommentar

Wow. det var svulstige vyer. Historie/Samfunnslæreren vi hadde på skolen sa nettopp det samme som du. At ingen styresett fungerer bedre enn fornuftige diktator.

 

Prisen det kan koste om en galmann kommer til makten er likevel høy. Man, bør ta det i betraktning.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...