Gå til innhold

Slik fakker de piratene som filmer i kinosalen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er dessverre mange nok som er såpass desperat etter å se en film, at de vil ødelegge film-opplevelsen for seg selv ved å se en cam-versjon. Mange nok til at filmbransjen tar det alvorlig ser det ut til.

 

Lurer litt på det med den som ble identifisert via bonuskortet.. dette må være i USA? Kan ikke tro at politiet ville ha kastet vekk så mange ressurser på å fange en film-pirat andre steder, og jeg tror neppe at det er mange andre land at filmbransjen hadde hatt muligheten til innhente den informasjonen som ble beskrevet over.

Lenke til kommentar

Jeg driter i de som blir tatt, men med denne skjulte overvåkingen og filmbransjens totale mangel på respekt for den eneste viktige gruppen: kundene, synes jeg det blir ganske ekkelt å gå på kino som vanlig kinogjenger. Hadde jeg vært i kinosalen der, hadde jeg nok anmeldt.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Jeg driter i de som blir tatt, men med denne skjulte overvåkingen og filmbransjens totale mangel på respekt for den eneste viktige gruppen: kundene, synes jeg det blir ganske ekkelt å gå på kino som vanlig kinogjenger. Hadde jeg vært i kinosalen der, hadde jeg nok anmeldt.

 

Ja, enig, vil ikke ha noe infra-red-cam som filmer meg når jeg sitter i kinosalen, men er del neppe noe særlig av det her til lands.

 

AtW

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Nei, eg klarer å vente til dette kommer på popcorntime eller noe, dårlig cam versjon er å ødelegge opplevelsen. Men å gå på kino og sitte ukomfortabelt i strekk, ofte med en ganske dårlig romtemperatur er heller ikke noe særlig. Tror eg har gått på kino sånn 4 ganger i løpet av de siste 5-8 årene, eg kan knapt huske det eg har sett der. 

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Hadde de bare sluppet filmen i hele verden mer eller mindre sammtidig, hadde mye av dette problemet forsvunnet.....

Da hadde hele formålet med kinoer forsvunnet

Lenke til kommentar

Det er rart å lese hvordan mange her kommenterer hvorfor folk er villige til å ødelegge filmopplevelsen for en CAM versjon. Hva vet dere hvordan andre opplever en cam? Ironisk nok er flertallet gamere enige om at grafikken ikke lager et bra spill, det samme gjelder vell film også? Storyen er det samme, uansett kvalitet på lyd og bilde. Man trenger ikke være desperat for å se en cam, kanskje man bare ikke er like kresne som dere som nekter å se noe som helst som ikke er i 4k.

Lenke til kommentar

Det er rart å lese hvordan mange her kommenterer hvorfor folk er villige til å ødelegge filmopplevelsen for en CAM versjon. Hva vet dere hvordan andre opplever en cam? Ironisk nok er flertallet gamere enige om at grafikken ikke lager et bra spill, det samme gjelder vell film også? Storyen er det samme, uansett kvalitet på lyd og bilde. Man trenger ikke være desperat for å se en cam, kanskje man bare ikke er like kresne som dere som nekter å se noe som helst som ikke er i 4k.

 

Et godt lydspor er jo 60% om ikke mer av en film.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...