Gå til innhold

Du har vel ikke brukt fingeravtrykkleseren?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, jeg har naturligvis ikke tiltrodd mitt fingeravtrykk til mobilen og alt av programvare på den. Takk for at dere underbygger grunnlaget for denne skepsisen, for noen ganger føler jeg at at jeg beveger meg litt for nær paranoia-spektret. Men så viser det seg gang på gang at det er bare alle andre som har overdreven tiltro til hva som finnes av sikkerhet  :p

Endret av tommyb
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nei, jeg har naturligvis ikke tiltrodd mitt fingeravtrykk til mobilen og alt av programvare på den. Takk for at dere underbygger grunnlaget for denne skepsisen, for noen ganger føler jeg at at jeg beveger meg litt for nær paranoia-spektret. Men så viser det seg gang på gang at det er bare alle andre som har overdreven tiltro til hva som finnes av sikkerhet  :p

 

er vel bare å laste ned malwarebytes eller lignende? :p

Lenke til kommentar

 

Nei, jeg har naturligvis ikke tiltrodd mitt fingeravtrykk til mobilen og alt av programvare på den. Takk for at dere underbygger grunnlaget for denne skepsisen, for noen ganger føler jeg at at jeg beveger meg litt for nær paranoia-spektret. Men så viser det seg gang på gang at det er bare alle andre som har overdreven tiltro til hva som finnes av sikkerhet  :p

er vel bare å laste ned malwarebytes eller lignende? :p

 

 

Det hjelper på hvis jeg føler at privacy kanskje ikke er en stor utfordring :g 

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...