Gå til innhold

Grand Theft Auto V-lanseringen skapte kaos i piratmiljøet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skjønner godt at folk vil laste det ned pirat, orginal versjonen fungerer jo ikke for f**n. Social club loading screenen loader jo i evig tid. Har prøvd all slags mulig fix uten hell. Har jeg vist dette har jeg aldri kjøpt det, istede så har jeg bare lastet ned piratversjonen hvis den finnes ut nå. Makan for et spill som er så mye bugs i før man i det hele tatt får startet spillet.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Skjønner godt at folk vil laste det ned pirat, orginal versjonen fungerer jo ikke for f**n. Social club loading screenen loader jo i evig tid. Har prøvd all slags mulig fix uten hell. Har jeg vist dette har jeg aldri kjøpt det, istede så har jeg bare lastet ned piratversjonen hvis den finnes ut nå. Makan for et spill som er så mye bugs i før man i det hele tatt får startet spillet.

 

Ja, man ser jo tydelig at denne utsettingen for "polering" var verd det. Kanskje folk snart innser at spillet ble utsatt av andre grunner?

 

AtW

  • Liker 6
Lenke til kommentar

 

 

Skjønner godt at folk vil laste det ned pirat, orginal versjonen fungerer jo ikke for f**n. Social club loading screenen loader jo i evig tid. Har prøvd all slags mulig fix uten hell. Har jeg vist dette har jeg aldri kjøpt det, istede så har jeg bare lastet ned piratversjonen hvis den finnes ut nå. Makan for et spill som er så mye bugs i før man i det hele tatt får startet spillet.

Ja, man ser jo tydelig at denne utsettingen for "polering" var verd det. Kanskje folk snart innser at spillet ble utsatt av andre grunner?

 

AtW

Spillet burde vært utsatt enda en gang i stede for å irritere brukerne så inni hampen med disse merkelige bugs'n er min mening.

Når jeg betaler 539,-kr for et spill så forventer jeg at det er minimalt med bugs. Nå får jo jeg ikke startet spillet en gang!

Heldige de som får startet og spillt ihvertfall.

Endret av vivastar
Lenke til kommentar

Spillet tar litt lang tid å laste, men dette bryr jeg meg ikke nevneverdig om. Dette blir sikkert fikset på et vis.

Hittil har spillet crashet med meg 1 gang :)

Bugs har jeg heller ikke sett noe til *bank i bordet*

 

@Nerowulf

Synes at Rockstar gjorde en god jobb iht lanseringen.

Serverene gikk ikke ned selv om det tok sin tid å laste ned pga varierende hastighet.

Spillet var spillbart i motsetning til andre spill på lanseringsdatoen der du må vente i evige lange køer og bli disconnectet / lagg osv.

Endret av xClaymanx
Lenke til kommentar

Skjønner godt at folk vil laste det ned pirat, orginal versjonen fungerer jo ikke for f**n. Social club loading screenen loader jo i evig tid. Har prøvd all slags mulig fix uten hell. Har jeg vist dette har jeg aldri kjøpt det, istede så har jeg bare lastet ned piratversjonen hvis den finnes ut nå. Makan for et spill som er så mye bugs i før man i det hele tatt får startet spillet.

 

returner..

Lenke til kommentar

Får ikke returnert om man har aktivert koden :)

 

Hvordan vet jeg om det er aktivert? Eneste som skjer når jeg skal spille gjennom steam er at social club vinduet dukker opp, og det står loading. Ingenting annet skjer. Regner med man må lage seg en social club profil osv før man aktiverer spillet? Men jeg får ikke det vinduet fram så.

Lenke til kommentar

^ Hva Clayman sa.

 

 

Får ikke returnert om man har aktivert koden :)

 

Hvordan vet jeg om det er aktivert? Eneste som skjer når jeg skal spille gjennom steam er at social club vinduet dukker opp, og det står loading. Ingenting annet skjer. Regner med man må lage seg en social club profil osv før man aktiverer spillet? Men jeg får ikke det vinduet fram så.

Lenke til kommentar

 

 

 

Skjønner godt at folk vil laste det ned pirat, orginal versjonen fungerer jo ikke for f**n. Social club loading screenen loader jo i evig tid. Har prøvd all slags mulig fix uten hell. Har jeg vist dette har jeg aldri kjøpt det, istede så har jeg bare lastet ned piratversjonen hvis den finnes ut nå. Makan for et spill som er så mye bugs i før man i det hele tatt får startet spillet.

Ja, man ser jo tydelig at denne utsettingen for "polering" var verd det. Kanskje folk snart innser at spillet ble utsatt av andre grunner?

 

AtW

Spillet burde vært utsatt enda en gang i stede for å irritere brukerne så inni hampen med disse merkelige bugs'n er min mening.

Når jeg betaler 539,-kr for et spill så forventer jeg at det er minimalt med bugs. Nå får jo jeg ikke startet spillet en gang!

Heldige de som får startet og spillt ihvertfall.

Du har aldri kjøpt et nytt (stort)spill de siste fem årene skjønner jeg?

Dette er jo helt vanlig i dag, og bør ikke komme som en overraskelse på noen, spesielt spill fra noen "spesielle" utviklere - og ja, Rockstar er en av dem.

Hyggelig for alle som har fått det til å virke, uansett!

 

Jeg venter gladelig et halvt år til ;)

Lenke til kommentar

Spillet blir vel aktivert i Social Club ja.

Noe sier meg at du gjør noe feil.

 

Hm, ja det er jo tydligvis noe feil en plass.

Men om jeg har gjort noe feil, det var da merkelig, eneste jeg har gjort er; kjøpt spillet, lastet det ned, installert det og trykt på play knappen. Der stopper det opp med at social club vinduet står og loader. Har lest om brukernavn feilen som var, men jeg har ikke noe slags rare bokstaver i navnet mitt som tilsier at det skal være problemet.

Lenke til kommentar

 

Får ikke returnert om man har aktivert koden :)

 

Hvordan vet jeg om det er aktivert? Eneste som skjer når jeg skal spille gjennom steam er at social club vinduet dukker opp, og det står loading. Ingenting annet skjer. Regner med man må lage seg en social club profil osv før man aktiverer spillet? Men jeg får ikke det vinduet fram så.

1. Registrer deg gjennom http://socialclub.rockstargames.com/ last ned launcheren derfra, logg inn med brukeren din (den nye) og huk av for "auto sign-in".

Neste gang du starter spillet i steam skal den ta seg av resten ;)

 

2. Hvis dette av en eller annen grunn ikke fungerer ville jeg gått inn på Steam Høyreklikket på GTA V > Egenskaper > Lokale filer > verifiser spillfiler (eller noe i den duren).

 

3. Har du integrert GPU i CPU'en din vil jeg ha skrudd denne av, eller tvunget GTA V til å bruke Hoved-GPU'en (NVIDIA eller AMD) istedenfor, da Social Club søker gjennom hvilket hardware du har og avslutter seg selv om det finner en integrert GPU (vanlig om én eller fler av skjermene dine er koblet til hovedkortet istedenfor GPU'en)

 

Har ikke hatt noen problemer selv, men har hjulpet en del kompiser med GTA V siste dagene :)

Lenke til kommentar

Skjønner godt at folk vil laste det ned pirat, orginal versjonen fungerer jo ikke for f**n. Social club loading screenen loader jo i evig tid. Har prøvd all slags mulig fix uten hell. Har jeg vist dette har jeg aldri kjøpt det, istede så har jeg bare lastet ned piratversjonen hvis den finnes ut nå. Makan for et spill som er så mye bugs i før man i det hele tatt får startet spillet.

 

Konsoll loader MYE lengre!

 

Men start opp story mode, så gå fra story mode til online. Thank me later :)

Lenke til kommentar

Skjønner godt at folk vil laste det ned pirat, orginal versjonen fungerer jo ikke for f**n. Social club loading screenen loader jo i evig tid. Har prøvd all slags mulig fix uten hell. Har jeg vist dette har jeg aldri kjøpt det, istede så har jeg bare lastet ned piratversjonen hvis den finnes ut nå. Makan for et spill som er så mye bugs i før man i det hele tatt får startet spillet.

 

Sikker på at det bare ikke er problemet med windows brukeren? Lag ny admin bruker og kall den admin elns skal fikse det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...