Gå til innhold

Kontor på skinner


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Min opplevelse av at NSB ikke leverer det de lover av tilgang til nett på Bergensbanen er helt i samsvar med hva artikkelen beskriver. Det teller ikke positivt for NSB at produktet det reklameres for ikke på noen måte svarer til den kvalitet på produktet som kunden bør kunne forvente fra reklamen. Jeg opplever tjenesten så ustabil og mangelfull på Bergensbanen at det i realiteten er totalt ubrukelig. Jeg ønsker NSB lykke til med utviklingen av produktet slik at leveransen samsvarer med foventningen som skapes i reklamen.

?

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Reiste fra Gol til Bodø for litt siden. Stort sett ikke nett noen steder, litt på stasjonene viss jeg var heldig, så var det stopp. Hva er poenget med å skryte på seg nettilgang når det 99% av tiden ikke virker? Og når det en sjelden gang virker så er det ubrukelig tregt.

Endret av Lucifer24
Lenke til kommentar

Østfold banen er ikke noe bedre heller. Men Time ekspressen. De skal ha skryt. Satt så på film på Netflix på Timeekspressen bussen mellom Moss og Oslo og det gikk som smurt.

 

Vet ikke om TimeEkspressen er riktig mottager for det skrytet. De har vel ikke gjort stort annet enn å ha en router koblet til mobilnettet. At det funker bedre der enn på toget har vel mer å gjøre med at mobilnettet er mye bedre utbygd langs veier enn langs jernbane.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det her med selve brukerkontoen og innloggingen til NSBs egne trådløse nett fikk jeg smertelig erfare nå i helgen. Jeg holdt på like lenge som artikkelforfatter med å prøve og logge inn med min bruker fra nsb.no, som jeg bruker til billettkjøp. Det tok ganske lang tid før jeg innså at brukeren man må bruke til innlogging på interaktiv.nsb.no er helt separat, noe de har endret i nyere tid.

 

Ellers er jeg stort sett enig i at det er liten vits i å satse på å bruke det, spesielt mellom Geilo og Bergen er det bare ubrukelig, men det er også en høyfjellsstrekning med masse tunneler, så det sier seg litt selv.

 

Skulle gjerne sett at NSB også ble spurt om hvilken løsning de har på bergensbanen og ikke minst en kommentar. Et kjapt Google-søk tilsier at det er utelukkende ice.net de benytter, og ikke en komboløsning, som kanskje kunne vært bedre.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...