Gå til innhold

Star Wars: Battlefront kommer på Xbox One først


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-QqzORNGH

Spillet kommer nok sikkert til å være en katastrofe ved launch, så Xbone spillere skal gladelig få være testere for min del. Jeg kommer ikke til å kjøpe noe spill som DICE har rørt ved launch uansett.

 

Tenker du på feil i selve spillet, eller innholdet? Er personlig mer bekymret for handlingen enn eventuelle problemer i starten.

Lenke til kommentar

Jeg håper at dette blir mer Battlefront 2 og ikke så mye Battlefield med laservåpen. 

Jeg hadde faktisk gladelig betalt full pris for Battlefront 2 til PS4 og vært fornøyd, så dersom dette blir noe a'la det er jeg overlykkelig. Bare modusen hvor du kunne bygge opp en flåte og erobre galaksen var verdt det. 

 

Men mest sannsynlig blir det vel et spill hvor hele poenget er å løpe rundt online og skyte på alt som rører på seg. 

Lenke til kommentar

 

Spillet kommer nok sikkert til å være en katastrofe ved launch, så Xbone spillere skal gladelig få være testere for min del. Jeg kommer ikke til å kjøpe noe spill som DICE har rørt ved launch uansett.

 

Tenker du på feil i selve spillet, eller innholdet? Er personlig mer bekymret for handlingen enn eventuelle problemer i starten.

Frykter for at det blir samme fiaskoen som med BF4. Tok jo utrolige 9 måneder før spillet ble som det skulle ha hvert ved release. Er ikke noe super fan av Star Wars, så det kan jo hende at det ikke blir kjøp i det hele tatt. Foretrekker litt mere "realistisk" shooter, så visst det bare blir laser pew pew, så står jeg nok over.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-RnjNn5NbHl

Spillet kommer nok sikkert til å være en katastrofe ved launch, så Xbone spillere skal gladelig få være testere for min del. Jeg kommer ikke til å kjøpe noe spill som DICE har rørt ved launch uansett.

 

ikkem skyld på DICE med BF4, skyld på EA.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Skal bli spennende å se. Bare synd for oss alle at det blir kastet bort penger på å sørge for at noen får tilgang på spillet senere. 

Kastet bort penger? EA velger selv å gjøre det slikt, ingen andre. 

 

Jeg tviler sterkt på at EA velger å gi bort (kortvarig) tidseksklusivitet gratis til en av partene i "konsollkrigen". 

Lenke til kommentar

 

 

Skal bli spennende å se. Bare synd for oss alle at det blir kastet bort penger på å sørge for at noen får tilgang på spillet senere. 

Kastet bort penger? EA velger selv å gjøre det slikt, ingen andre. 

 

Jeg tviler sterkt på at EA velger å gi bort (kortvarig) tidseksklusivitet gratis til en av partene i "konsollkrigen". 

 

Det er Sonys egen feil at de har takket nei til EA Access. De gir ikke noe til Xbox, men til kundene av EAs egen tjeneste. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

Skal bli spennende å se. Bare synd for oss alle at det blir kastet bort penger på å sørge for at noen får tilgang på spillet senere. 

Kastet bort penger? EA velger selv å gjøre det slikt, ingen andre. 

 

Jeg tviler sterkt på at EA velger å gi bort (kortvarig) tidseksklusivitet gratis til en av partene i "konsollkrigen". 

 

Det er Sonys egen feil at de har takket nei til EA Access. De gir ikke noe til Xbox, men til kundene av EAs egen tjeneste. 

 

 

Ah, min feil. Trodde det var en Microsoft-løsning, men jeg ser nå at jeg missforstod. Da skal jeg ikke klage :p

Lenke til kommentar

ikkem skyld på DICE med BF4, skyld på EA.

 

 

Du mener at utvikler er helt uskyldig for at de slapp ett spill som knapt kunne klassifiserest som alpha som et fullverdig spill? Greit nok at de sikkert har endel tidspress fra EA sin side som publisher, men en kan ikke bare skubbe alt annsvar over på publisher, det er tross alt Dice som lager spillet.

Endret av Evil-Duck
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-RnjNn5NbHl

 

 

ikkem skyld på DICE med BF4, skyld på EA.

 

 

Du mener at utvikler er helt uskyldig for at de slapp ett spill som knapt kunne klassifiserest som alpha som et fullverdig spill? Greit nok at de sikkert har endel tidspress fra EA sin side som publisher, men en kan ikke bare skubbe alt annsvar over på publisher, det er tross alt Dice som lager spillet.

jeg sier ikke at man kan skylde alt på EA bare at hoveddelen av feilen med BF4 var EA sin skyld. noe som er sant.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...