Gå til innhold

Du kan betale for å lettere utføre dødstøtene i Mortal Kombat X


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tror jeg vet grunnen til hvorfor man kan kjøpe disse. Det er fordi man kan samle poeng til en global turnering mellom 4-5 forskjellige lag man må velge mellom i starten. Klarer du en "Fatality" så får du flere poeng. Tror vinneren etter en periode får en premie i spillet. Mulig jeg tar feil her. men det er dette jeg tror.

 

Men må innrømme at dette er helt tullete, ettersom man kan øve på kombinasjonene i en treningsdel lik som i forje MK.

Lenke til kommentar

På Steam kan man også kjøpe en pakke til 200,- for å aktivere noen karakterer man kan spille med. Hva skjedde med god gammeldags trening og å ta bosser for å låse opp ting??

 

Gratulerer Netherrealm så mye med å ha ødelagt sjelen til den fantastiske Mortal Kombata serien.

  • Liker 7
Lenke til kommentar

På Steam kan man også kjøpe en pakke til 200,- for å aktivere noen karakterer man kan spille med. Hva skjedde med god gammeldags trening og å ta bosser for å låse opp ting??

 

Gratulerer Netherrealm så mye med å ha ødelagt sjelen til den fantastiske Mortal Kombata serien.

 

Å låse opp karakterer med å spille med singleplayer har alltid vært en drittmekanisme det også, men dyrere DLCer er vel enda verre.

 

AtW

  • Liker 4
Lenke til kommentar

På Steam kan man også kjøpe en pakke til 200,- for å aktivere noen karakterer man kan spille med. Hva skjedde med god gammeldags trening og å ta bosser for å låse opp ting??

 

Gratulerer Netherrealm så mye med å ha ødelagt sjelen til den fantastiske Mortal Kombata serien.

 

Du må fortsatt trene for å ta bosser for å få låst opp ting. så når man har låst opp en fatality så kan man bruke penger på å gjøre den enkel.

Jeg mener alle karakterene har 1 eller 2 fatality når man starter, men man kan låse opp flere ved å vinne kamper. Vinner man kamper så vinner man penger man kan bruke til å låse opp diverse. men man vet aldri hva man får når man låser opp noe. Det kan være en tegning eller en brutality eller fatality. kan også være en ny drakt.

 

Jeg mener sjelen til MK fortsatt er der. ettersom å ta en fatality ikke gjør at du får et overtak :)

Lenke til kommentar

Låse opp fatalities? Hahahaha, bra greier må jeg si... I dagens marked så er det vel crap achievements, teite unlocks, bling og DLC som er kongen. Merk at jeg vokste opp med NES som antagelig er litt av grunnen til meningene mine :) Hadde det artigere med mange av spillene der enn nye "stortitler" nå til dags!

 

Bare for å si det igjen så er det aller verste i dag DLC crap. Å måtte kjøpe seg innhold med en gang man har kjøpt spillet for å kunne velge noen ekstra karakterer er sinnsykt og beviser hvor pengegriske vi har blitt i dagens verden. Kjøper ikke en ny bil for å måtte betale ekstra for sidespeil...

 

Selg hele spillet til oss istedenfor å dele det opp for å selge oss delene separat. Lurer på hvor lang tid det tar før de kommer med neste DLC og hva som ligger i den, nye knep kanskje?? Mulighet til å sette på kviser?

 

Edit; Ikke si at jeg heller kan spille NES spill istedenfor å klage, vær så snill. Jeg spiller nye spill også og det er ikke alle som skuffer meg.

Endret av Dante's Inferno
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Verdt å merke at man aldri er tvunget til å kjøpe noen form for nedlastbart innhold.

Jo. Såfremt man ønsker å konkurrere på like vilkår tvinges man her til det.

Det argumentet fungerer nok ikke her, da dette ikke påvirker hvordan man faktisk spiller ? fatalities utfører man kun for show etter at kampen allerede er avgjort.

 

Argumentet jeg derimot kan stille meg bak er det faktum at dette antagelig burde vært inkludert i spillet fra før av. Dette tilbudet er for de som antageligvis ikke er flinke med komboer og sånt, og da blir det litt kynisk å dra nytte av disse spillerne.

Lenke til kommentar

På Steam kan man også kjøpe en pakke til 200,- for å aktivere noen karakterer man kan spille med. Hva skjedde med god gammeldags trening og å ta bosser for å låse opp ting??

 

Gratulerer Netherrealm så mye med å ha ødelagt sjelen til den fantastiske Mortal Kombata serien.

De har ikke ødelagt noe som helst, slutt og tull. :)

PS: Ganske tåpelig å se voksne folk misforstå "pay-to-win", LoL er pay-2-win da man kan få tak i ting andre ikke har, kan sammenligned mes kharacters i MKX, men fatalities gjøres når man har vunnet uansett så DET Er ikke pay-to-win, skjerp dere.

Det er heller ikke værre en å gå i fatality practice så får du de uten "easy" versjonen, "SO DIFFICULTZ"

 

Har 10 timer spilt allerede, elsker det. :D

Endret av Puro
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

På Steam kan man også kjøpe en pakke til 200,- for å aktivere noen karakterer man kan spille med. Hva skjedde med god gammeldags trening og å ta bosser for å låse opp ting??

 

Gratulerer Netherrealm så mye med å ha ødelagt sjelen til den fantastiske Mortal Kombata serien.

De har ikke ødelagt noe som helst, slutt og tull. :)

PS: Ganske tåpelig å se voksne folk misforstå "pay-to-win", LoL er pay-2-win da man kan få tak i ting andre ikke har, kan sammenligned mes kharacters i MKX, men fatalities gjøres når man har vunnet uansett så DET Er ikke pay-to-win, skjerp dere.

Det er heller ikke værre en å gå i fatality practice så får du de uten "easy" versjonen, "SO DIFFICULTZ"

 

Har 10 timer spilt allerede, elsker det. :D

 

 

Hvordan er å kjøpe karakterer ikke pay to win?

 

AtW

Lenke til kommentar

Det argumentet fungerer nok ikke her, da dette ikke påvirker hvordan man faktisk spiller ? fatalities utfører man kun for show etter at kampen allerede er avgjort.

Aha. Da misforstod jeg hva det var snakk om. Jeg er mer en strategispiller enn button-masher så jeg er ikke så kjent med Mortal Kombat for å være ærlig.

Trodde det var snakk om spesialangrep.

Lenke til kommentar

Låse opp fatalities? Hahahaha, bra greier må jeg si... I dagens marked så er det vel crap achievements, teite unlocks, bling og DLC som er kongen. Merk at jeg vokste opp med NES som antagelig er litt av grunnen til meningene mine :) Hadde det artigere med mange av spillene der enn nye "stortitler" nå til dags!

 

Bare for å si det igjen så er det aller verste i dag DLC crap. Å måtte kjøpe seg innhold med en gang man har kjøpt spillet for å kunne velge noen ekstra karakterer er sinnsykt og beviser hvor pengegriske vi har blitt i dagens verden. Kjøper ikke en ny bil for å måtte betale ekstra for sidespeil...

 

Selg hele spillet til oss istedenfor å dele det opp for å selge oss delene separat. Lurer på hvor lang tid det tar før de kommer med neste DLC og hva som ligger i den, nye knep kanskje?? Mulighet til å sette på kviser?

 

Edit; Ikke si at jeg heller kan spille NES spill istedenfor å klage, vær så snill. Jeg spiller nye spill også og det er ikke alle som skuffer meg.

Det handler jo også om å få ting ut på markedet kjapt, så en senere DLC pakke blir jo det samme som å inndele i episoder. står deg jo fritt å velge hvilken DLC du evt. vil ha, og så kan du skippe resten. Hvis folk synes det er verdt å bruke virkelige penger på virtuelle ting så må de da få lov til det, selv om jeg også synes det er en spekulativ business.

Lenke til kommentar

Hvordan er å kjøpe karakterer ikke pay to win?

 

AtW

 

 

Vel, er enig at DLCer er noe dritt,

men det er ikke akkurat P2W da disse karakterene ikke er noe bedre eller dårligere enn de som allerede er i spillet.

 

Personlig kommer jeg til å vente til DLCene er på 75% avlag i fremtiden.

Lenke til kommentar

 

Hvordan er å kjøpe karakterer ikke pay to win?

 

AtW

 

Vel, er enig at DLCer er noe dritt,

men det er ikke akkurat P2W da disse karakterene ikke er noe bedre eller dårligere enn de som allerede er i spillet.

 

Personlig kommer jeg til å vente til DLCene er på 75% avlag i fremtiden.

 

 

Nei vel? Det er 110% balansert? Alle folk spiller akkurat like godt med alle chars? Det har jeg liten tro på.

 

AtW

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...