Gå til innhold

Beklager at uTorrent snek til seg brukernes datakraft


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

slutta å bruke utorrent etter at de gjorde det umulig å fjerne ting som du ikke ville ha der, som f.eks en "bundles" meny som bare er i veien.

 

Synd fordi det brukte å være en lettvint og minimalistisk klient, men de ble for store for sitt eget beste og grådigheten tok over.

Endret av Apox
  • Liker 1
Lenke til kommentar

"Vi beklager at vi ble tatt på fersken". Dette er omtrent like troverdig som en beklagelse fra en bankraner.

 

µTorrent har vel alltid vært tvilsomt.

 

Sant så sant! Personlig har jeg brukt qBittorrent siden det først ble kjent hvordan uTorrent holt på og er strålende fornøyd og kan ikke akkurat si jeg savner uTorrent på noen som helst måte.

Lenke til kommentar

Jeg er fortsatt på uTorrent 2.2.1, og har lyst til å bytte men har ikke funnet en verdig erstatter. To kriterier som ingen enda har klart:

 

- Kunne skrive direkte til en nettverksplassering/NAS.

- Ha en "sist/ofte brukte destinasjoner" ala uTorrent.

 

Har prøvd qBittorrent og Transmission Qt, but no cigar so far.

Lenke til kommentar

qBittorrent klarer ikke å lagre til NAS - link

Transmission har én defualt mappe, og man må bla seg frem hver gang man skal legge en nedlasting i en annen mappe. Veldig tungvindt med serier etc.

 

Testet såvidt Deluge, men den ser ikke ut til å respondere på ekstern lokasjon. Har ikke prøvd så mye enda, men så langt ser uTorrent 2.2.1 fortsatt ut til å være det beste alternativet (før de begynte med reklame og all slags annet tull.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...