Gå til innhold

Denne telefonen har ingen rammer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Denne telefonen har ingen rammer

Dagens klikk-bait-løgn?

 

Den har selvsagt rammer, men de er uvanlig tynne på langsidene av skjermen. Muligens hittil tynneste. De tykke rammene langs kortsiden kan jeg ikke se noe uvanlig ved.

________

 

Er spent på pris, om kameraet får råformat og hvordan de klarer å stappe inn et 20,7 Mp kamera i en telefon som er bare 4,85 mm tynn. 20,7 Mp betyr sannsynligvis relativt stor sensor og det er bra.

Endret av Simen1
  • Liker 1
Lenke til kommentar

"Syns du Oppo R7 hørtes tynn ut?
Det er ingenting i mot denne syltynne telefonen på 4,7 millimeter!"

Nå er det vel ikke mange av oss som ser forskjell på 0,15mm? Å karakterisere en forskjell på ~3% som "Det er ingenting i forhold .." var vel sensasjo(ur)nalistisk.

Endret av toth
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Denne telefonen har ingen rammer

Dagens klikk-bait-løgn?

 

Den har selvsagt rammer, men de er uvanlig tynne på langsidene av skjermen. Muligens hittil tynneste.

 

Er spent på pris, om kameraet får råformat og hvordan de klarer å stappe inn et 20,7 Mp kamera i en telefon som er bare 4,85 mm tynn. 20,7 Mp betyr sannsynligvis relativt stor sensor og det er bra.

"Syns du Oppo R7 hørtes tynn ut?

Det er ingenting i mot denne syltynne telefonen på 4,7 millimeter!"

 

Nå er det vel ikke mange av oss som ser forskjell på 0,15mm? Å karakterisere en forskjell på ~3% som "Det er ingenting i forhold .." var vel sensasjo(ur)nalistisk.

 

Man kan ikke forvente seg noe mer fra teknofil/tek om dagen når de er mer opptatt av klikk foran kvaliteten på artiklene.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

Denne telefonen har ingen rammer

Dagens klikk-bait-løgn?

 

Den har selvsagt rammer, men de er uvanlig tynne på langsidene av skjermen. Muligens hittil tynneste.

 

Er spent på pris, om kameraet får råformat og hvordan de klarer å stappe inn et 20,7 Mp kamera i en telefon som er bare 4,85 mm tynn. 20,7 Mp betyr sannsynligvis relativt stor sensor og det er bra.

"Syns du Oppo R7 hørtes tynn ut?

Det er ingenting i mot denne syltynne telefonen på 4,7 millimeter!"

 

Nå er det vel ikke mange av oss som ser forskjell på 0,15mm? Å karakterisere en forskjell på ~3% som "Det er ingenting i forhold .." var vel sensasjo(ur)nalistisk.

Man kan ikke forvente seg noe mer fra teknofil/tek om dagen når de er mer opptatt av klikk foran kvaliteten på artiklene.

 

Nuvel, sensasjonalismen til tross var det fortsatt matnyttig stoff, og jeg lærte om en ny mobil på markedet som var målet mitt når jeg klikket på artikkelen.

Så totalslakte den vil jeg ikke, bare pirke litt :)

Lenke til kommentar

Vil heller ha en 7-8mm tykk telefon med prioritet på batteritid i stedet for "tynnelse". Har forøvrig en Sony Xperia Z3 og den er det tynneste jeg kan være komfortabel med. Tynnere enn 7,3mm og jeg ville vært legitimt redd for å knekke den i bukselomma når jeg setter meg. En kan argumentere at en tynn mobil får "normal" tykkelse når en medregner deksel, men hva er poenget med dét? bruk heller plassen til ekstra batteriplass i stedet for dobbelt opp med eksteriørmateriale.

 

Men ulempene til tross må jeg innrøme at jeg liker rammestørrelsen på sidene. Kanskje ikke verdens beste med tanke på gripeplass etc, men stilig er det! Kamerasensoren fra Sony er det heller ikke noe å utsette på, så lenge Oppo ikke kludrer til programvare og driverchip!

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...