Gå til innhold

I dag kan du legge inn ny build av Windows 10 på Lumiaen din


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det kan være lurt å lese denne bloggposten hos Microsoft før man laster ned og installerer. Der kan man lese om hva som er nytt, hva som mangler og hvilke feil (bugs) man kan støte på.

 

På min Lumia 925 fikk jeg først Windows Phone 8.1 Update 2. Jeg måtte så aktivere Windows Insider appen to ganger før jeg fikk lastet ned og installert Windows 10.

 

Windows Central har lagt ut en video som raskt omtaler mange av nyhetene / endringene.

 

Gjør alt jeg kan for å få den inn på min Lumia 925 - får bare server error.

Microsoft slet med serverene i går.

Lenke til kommentar

Tror det var serverproblemer i går ja, hadde lyst til å teste windows 10 på min Nokia Lumia 735 i går kveld...men neida.

 

Tilbakestilte telefonen, installerte Windows insider og trodde dette skulle gå fort.

Er ikke før nå dagen ettersom windows 10 tec preview driver å laster ned, men skal bli spennende.

 

Har hatt Nokian siden januar og må si meg positiv overrasket og fornøyd med hvor langt windows har kommet med sitt mobilOS.

 

Nokian er mere smooth og føles mye mer "snappy" enn alle mine andre Android mobiler (ex. LG G3,HTC One)

Brukeropplevelsen med Nokian er meget bra, eneste minus for meg er det (fortsatt) begrensede utvalget i windows store, men det kommer nok.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...