Gå til innhold

Nå kan du snart oppdatere Mac-en din


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan jo nevnes i samme slengen at Apple har lagt ut iOS 8.3 for iPod, iPhone og iPad. Nå har jeg testet samtlige utviklerversjoner av Mac OS X 10.10.3 og iOS 8.3 og det er uten tvil sistnevnte som er det beste oppdateringer. Vet ikke helt hva de har gjort, men iOS 8.3 flyter mye bedre og virker jevnt over mye bedre optimalisert enn hva iOS 8.0.X, 8.1.X og 8.2 har gjort. En oppdatering som kan varmt anbefales til alle, selv de med eldre enheter da du vil oppleve mye bedre flyt og ytelse jevnt over.

 

Mac OS X 10.10.3 er heller ingen dårlig oppdatering, men har egentlig ikke merket store forskjellen fra 10.10.2 annet enn nye Photos applikasjonen.

Lenke til kommentar

Kan jo nevnes i samme slengen at Apple har lagt ut iOS 8.3 for iPod, iPhone og iPad. Nå har jeg testet samtlige utviklerversjoner av Mac OS X 10.10.3 og iOS 8.3 og det er uten tvil sistnevnte som er det beste oppdateringer. Vet ikke helt hva de har gjort, men iOS 8.3 flyter mye bedre og virker jevnt over mye bedre optimalisert enn hva iOS 8.0.X, 8.1.X og 8.2 har gjort. En oppdatering som kan varmt anbefales til alle, selv de med eldre enheter da du vil oppleve mye bedre flyt og ytelse jevnt over.

 

Mac OS X 10.10.3 er heller ingen dårlig oppdatering, men har egentlig ikke merket store forskjellen fra 10.10.2 annet enn nye Photos applikasjonen.

Da blir alle dingser oppdatert. Liker sånt jeg...:-)

 

Det er ikke så mye nytt man merker så mye til, men så er det heller ikke så mye av et OS som vi forbrukere ser heller. Det aller, aller meste er jo "under panseret" og det er også der oppdateringer skjer.

Lenke til kommentar

 

Jeg trenger ikke Photos, jeg trenger bug- og stabilitetspatcher!

Det har du fått også. Photos/Bilder er bare en ny applikasjon og har ingenting med OS'et å gjøre.

 

Det er jeg selvfølgelig klar over. Jeg siktet, åpenbart for meg, til at kvaliteten på Apples OS har vært dalende når det kommer til stabilitet. Dette er for meg de alle viktigste når det kommer til programvare, så jeg personlig skulle gjerne sett at Apple sluset pengene til feilretterne så lenge OS-et er fult av feil.

Lenke til kommentar

 

Regner med at man også kan velge å ha den høyoppløselige kopien av bildet lokalt?

Du kan velge å ha biblioteket med alle bildene høyoppløst lagret lokalt også. Jeg bruker betaen og har dette aktivert for å ta backup.

 

 

Går det an å få den til å benytte lokal server? Har prøvd å åpne bilder fra lokal sever, men da kopierer den bare bildet til Photos...

Lenke til kommentar

 

 

Regner med at man også kan velge å ha den høyoppløselige kopien av bildet lokalt?

 

Du kan velge å ha biblioteket med alle bildene høyoppløst lagret lokalt også. Jeg bruker betaen og har dette aktivert for å ta backup.

Går det an å få den til å benytte lokal server? Har prøvd å åpne bilder fra lokal sever, men da kopierer den bare bildet til Photos...

Så vidt jeg vet var både iPhoto og Aperture basert på databaselagring av filene, altså at de slukte filene inn i sin lokale database. Jeg vil tro det er grunn til å anta at Bilder er bygget på det samme prinsippet.

 

Dette vil hvert fall ikke jeg ha og er en av flere årsaker til at jeg har valgt Lightroom...:-)

Endret av rogkas
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...