Gå til innhold

Her er alt vi vet om Deus Ex: Mankind Divided


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes bosskampene var helt greie, selv om de sikkert kunne vært løst bedre og inkorporert det generelle tankesettet med at du selv kan velge fremgangsmåte.

 

Det jeg likte aller best med spillet var den cyberpunk stemningen, og ikke minst det at du kunne løse oppdrag på forskjellige måter avhengig av hvilke ferdigheter du valgte å satse på.

Lenke til kommentar

Synes bosskampene var helt greie, selv om de sikkert kunne vært løst bedre og inkorporert det generelle tankesettet med at du selv kan velge fremgangsmåte.

 

Boss kampene ødela hele spill opplevelsen for meg. At de i det hele tatt la til en slik sak i det spillet er helt uforklarlig. Får bare håpe at de ikke gjentar tabben.

 

Ellers blir det rimelig trist å spille samme hoved karakter igjen. Skal man liksom starte med null implants igjen ? Hvilken cheesy story vil fortelle hvordan han miste alle egenskapene man hadde på slutten. 

 

Sikkert godt med quicktime events og awesome effekter...

 

Er skeptisk. 

Lenke til kommentar

Human Revolution var en knallspill helt til de valgte å gå bort i fra å kommentere temaene det tok opp og blanda inn illuminati av alle ting. Men alt annet var suverent, hang meg ikkje veldig opp i bossene.

 

Illuminati var en viktig del av det opprinnelige spillet, så de kunne nok ikke bare droppet dem. Og selv om de fleste har fått nok konspirasjonstullball etter nesten fjorten år med 9/11-truthing, er jo paranoiaen som den typen tankevirksomhet stammer fra en viktig del av stemningen.

Lenke til kommentar

Siden jeg ikke har spilt Deus Ex: Human Revolution og jeg har det i Steam lista mi...så tenkte jeg å fyre det opp nå.

 

Men nå er det ikke mye jeg spiller på PC og jeg har helt glemt hvilke type AA som er bra? Hvilke av disse skal jeg bruke?

xxY9CY1.jpg

 

Og hva med SSAO og DOF?

glYnTdt.jpg

Lenke til kommentar

Hvis du kan ha på SSAO og DOF, ha dem på. DOF (depth of field, blur-effekt på ting ute av fokus) er kanskje en smakssak, avhengig av hvordan det er implementert. Synes å huske at de ikke har gått helt berserk i DXHR.Ambient occlusion er ren eyecandy, som gjør lyssetting og dybde i bildet bedre.

 

MSAA er "ekte" AA, altså multisampling, mens FXAA og MLAA er henholdsvis Nvidia og AMD sine edge smoothing-metoder. De er mindre nøyaktige, men stresser grafikkortet mye mindre. På den listen er sikkert "Edge AA" det samme som MSAA.

 

Human Revolution var en knallspill helt til de valgte å gå bort i fra å kommentere temaene det tok opp og blanda inn illuminati av alle ting. Men alt annet var suverent, hang meg ikkje veldig opp i bossene.

Illuminati er klassisk Deus Ex! At de hev inn Illuminati helt uironisk er kanskje litt farget av at det første Deux Ex ble skrevet på et tidspunkt da det ikke eksisterte noen naturlige motsetninger mellom nano-modifikasjon og lange lærfrakker; og enorme konspirasjonsnettverk med et ekte Illuminati på toppen føltes overveldende, snarere enn noe som først og fremst får meg til å tenke på vaksinemotstandere. Framtidsuniverset etablert i år 2000 har, ironisk nok, ikke tålt tidens tann så godt. Som jo sikkert er mye av forklaringen på at både DXHR og DXHD er prequels.

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar

Alle de AA valgene er shader baserte teknikker da spillet ikke støtter MSAA (det hjelper ikke å tvinge det i driveren). "FXAA High" er det beste valget her, men vil blure bildet noe iforhold til ingen AA. Alternativt kan du prøve å tvinge SSAA, Nvidia sin DSR eller AMD sin VSR teknikk hvis du har mulighet til det.

Lenke til kommentar

Ser bra ut. Litt overrasket at Adam Jensen fortsatt er hovedperson, men jeg tror det kan bli vel så bra det som med en ny en.

Håper det fortsatt er tette bånd til de gamle spillene, med nano augmentation-prosjektet, Illuminati og Bob Page lurende i bakgrunnen. Det trenger ikke å være hovedfokuset, men jeg blir litt oppgitt dersom de så godt som ignorerer det første spillet.
 

Human Revolution var en knallspill helt til de valgte å gå bort i fra å kommentere temaene det tok opp og blanda inn illuminati av alle ting. Men alt annet var suverent, hang meg ikkje veldig opp i bossene.


Illuminati er en viktig del av Deus Ex' lore, så sånn sett var det ikke så uventet eller rart at de var med.

Endret av Buddy Dacote
Lenke til kommentar

Klarer de å få den samme stemningen fra human revolution og ikke minst musikken, så gleder jeg meg. Bossfightene som de tabbet seg ut med sist, håper jeg virkelig de lærte av som det står i artikkelen.

 

Feilen Eidos Montreal gjorde var å sette bort bossfightene til et annet selskap. Se hvor annerledes bossfighten i Missing Link er som de lagde selv. 

 

Så det er bare å håpe at de gjør alt selv denne gangen.

Lenke til kommentar

Jeg ser Illuminati dukker opp i traileren, så da er det vel ingen overraskelse heller. Ser linken til verdensomspennende nettverk som kontrollerer, men jeg håper og trodde på en bedre kommentar til dagens samfunn. Med tittlen Mankind Divided høres det nesten ut som om jeg kan håpe på nytt!

Lenke til kommentar

Boss kampene ødela hele spill opplevelsen for meg. At de i det hele tatt la til en slik sak i det spillet er helt uforklarlig.

Det var boss kamper i første Deus Ex, og de kunne som regel løses ved å plassere miner rundt pathwayen bossen tok. Hadde flere boss kamper som bare varte ett sekund ettersom navarre eller gunther kom valsende rett inn i 2-3 miner og ble sprengt. Husker også at bossene i opprinnelige Deus Ex kunne like enkelt bli løst ved 2 autoshotgun skudd til hodet de første sekundene etter samtale sequensen var ferdig.

 

Boss kampene i Human Revolution var mye bedre selv om de også er utrolig enkle til og med på hard. Forstår ikke hva folk klager om angående de, synes det er bedre med free Control boss kamper istedenfor de film pregete "on rail" standarden som er så populær i dag med press X to dodge then wait 2 minutes then press Y to sever head... Til og med boss kampene i Deus Ex Vanilla var mye bedre enn det.

Endret av Gunman1986
Lenke til kommentar

 

Boss kampene ødela hele spill opplevelsen for meg. At de i det hele tatt la til en slik sak i det spillet er helt uforklarlig.

Det var boss kamper i første Deus Ex, og de kunne som regel løses ved å plassere miner rundt pathwayen bossen tok. Hadde flere boss kamper som bare varte ett sekund ettersom navarre eller gunther kom valsende rett inn i 2-3 miner og ble sprengt. Husker også at bossene i opprinnelige Deus Ex kunne like enkelt bli løst ved 2 autoshotgun skudd til hodet de første sekundene etter samtale sequensen var ferdig.

 

Boss kampene i Human Revolution var mye bedre selv om de også er utrolig enkle til og med på hard. Forstår ikke hva folk klager om angående de, synes det er bedre med free Control boss kamper istedenfor de film pregete "on rail" standarden som er så populær i dag med press X to dodge then wait 2 minutes then press Y to sever head... Til og med boss kampene i Deus Ex Vanilla var mye bedre enn det.

Jeg er igrunnen ingen fan av Boss kamper generelt. Ofte opplever jeg dem som kjedelige, en boss er bare en mob med en stor hp pool og raskere angrep.

 

Boss kampene i Deus EX HR brøt 'rytmen' i spillet. Underveis hadde man hele tiden friheten til å løse et område som man ville, og plutselig er man i et rom uten utganger, masse ammunisjon og eksplosiver. Og det var bare å begynne å løpe rundt og skyte. Overhode ingen taktiske finurligheter. Man kitet bare bossene rundt til de døde. Og det gir ikke mening at noen mobs skal klare å motstå dusinvis med skudd mot hodet i tillegg til granater og andre eksplosiver som detonerer rundt dem.

 

Det hadde gitt mere mening om bossen hadde vært litt tøffere en normale mobs og hadde flere mobs rundt seg som forsvarte han. Og var plassert i et område der man hadde flere taktiske muligheter til å løse problemet. Og faktisk bruke skillsa på karakteren man hadde bygd opp underveis i spillet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Boss kampene i Deus EX HR brøt 'rytmen' i spillet. Underveis hadde man hele tiden friheten til å løse et område som man ville, og plutselig er man i et rom uten utganger, masse ammunisjon og eksplosiver. Og det var bare å begynne å løpe rundt og skyte. Overhode ingen taktiske finurligheter. Man kitet bare bossene rundt til de døde. Og det gir ikke mening at noen mobs skal klare å motstå dusinvis med skudd mot hodet i tillegg til granater og andre eksplosiver som detonerer rundt dem.

Det hadde gitt mere mening om bossen hadde vært litt tøffere en normale mobs og hadde flere mobs rundt seg som forsvarte han. Og var plassert i et område der man hadde flere taktiske muligheter til å løse problemet. Og faktisk bruke skillsa på karakteren man hadde bygd opp underveis i spillet.

 

 

Mange velger jo å spille Human Revolution flere ganger på forskjellige måter. Det er greit å hamre løss på bossene når man er væpnet til tennene. Men går man for å ikke drepe noen i spillet så føles bossfightene veldig feil selv om det ikke teller for pacifist achievement. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...