Gå til innhold

ANMELDELSE: Resident Evil Revelations 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"«Raid mode» kommer likevel også med den største skuffelsen, i form av en mangel på nettsamarbeid. Capcom lover at dette kommer rett rundt hjørnet, men når alle episodene nå er lansert, og spillet selges i butikkhyller verden over, burde de ha hatt dette klart for lengst."

 

Nettsamarbeid er rett rundt hjørnet. :) Enig i at det burde vært her allerede, men mener de sier første april. Det er bare noen dager unna.

 

Ellers elsker jeg RE:R2, men synes historien ikke fenger meg noe særlig. Er bare halvveis, så har ennå episode 3 og 4 igjen, samt de to bonusepisodene. Raid Mode har jeg derimot brukt veldig mye tid på, akkurat som i RE:R1 og RE: The Mercenaries 3D. Jeg hadde slettes ikke hatt noe imot om vi fikk en RE: The Mercenaries 2. :)

 

Så kort sagt er jeg helt enig i karakteren, for en gangs skyld. Det kunne ha hoppet opp til 9/10, men historien fenget meg ikke, så det mister nok en del der. Men er så vanvittig mye å gjøre her, og til en så latterlig lav pris, at dette anbefales til alle fans av Resident Evil og/eller actionspill.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ellers elsker jeg RE:R2, men synes historien ikke fenger meg noe særlig. Er bare halvveis, så har ennå episode 3 og 4 igjen, samt de to bonusepisodene. Raid Mode har jeg derimot brukt veldig mye tid på, akkurat som i RE:R1 og RE: The Mercenaries 3D. Jeg hadde slettes ikke hatt noe imot om vi fikk en RE: The Mercenaries 2. :)

 

Så kort sagt er jeg helt enig i karakteren, for en gangs skyld. Det kunne ha hoppet opp til 9/10, men historien fenget meg ikke, så det mister nok en del der. Men er så vanvittig mye å gjøre her, og til en så latterlig lav pris, at dette anbefales til alle fans av Resident Evil og/eller actionspill.

 

Historien bruker litt tid på å komme i gang, og det går ofte en stund mellom høydepunktene, men i episode 3 og 4 får man lønn for strevet. :)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...