Gå til innhold

TEK STORY: Enkle triks gir en vitamin-innsprøytning i selv de billigste maskiner


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva var nytten av denne reklamen? Lærte vi noe spesiellt, og er skyløsningen tilgjengelig for de som ikke har kjøpt HP sin PC, og som har samme Windows spesifikasjoner?

 

Den første artikkelen jeg så basert på dette "betalt plassings"-konseptet var betydelig bedre enn denne artikkelen. IMHO.

Endret av G
Lenke til kommentar

Hvordan kan man stole på at disse skyløsningene er trygg for lagring av sensitive jobbdokumenter, personlig økonomi/helse dokumenter, politisk sensitive data, nakenbilder av kona etc? Eller sitter NSA og GCHQ og napper løker og industrispionerer om kapp?

 

Konkret: Hvilken kryptering benyttes, hvor i verden ligger serverne, hvilke land må signalene gjennom for å komme dit og hvilken overvåkningspraksis finnes i de landene?

 

Er helt enig i at det mangler en del teknisk informasjon, men dette er jo en reklame, og de er jo ikke objektive.

 

Og til dere som blir sinte over innholdet. Ikke klikk, det er frivillig å lese.

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Hvorfor blir du SÅ sinna for en artikkel som er frivillig å trykke på OG som er så tydelig merket reklame?

Det blir jo ikke tydelig før man kommer inn på den.

 

Om den her kommer opp, og man trykker på den, kommer man til dette emnet, som ikke sier noe om at det er reklame. Så klikker man på linken til artikkelen.

YVRGjnu.jpg

 

Legg også merke til at de har valgt (sikkert bevisst) å ikke bruke ordet reklame. Betalt innhold høres ut som om det er noe du må betale for å lese.

Lenke til kommentar

Så du mener at diskusjonstråden skal merkes med mer en TEK STORY: ? Finnes det diskusjonstråder som er merket med TEK STORY: som ikke omhandler betalte artikler?

 

Det står forøvrig tydelig på forsiden til tek.no at denne er betalt... at du leser overskriftene til tek.no via feeden til diskusjon.no får nesten stå for egen regning syntes jeg.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

Hvorfor blir du SÅ sinna for en artikkel som er frivillig å trykke på OG som er så tydelig merket reklame?

Det blir jo ikke tydelig før man kommer inn på den.

 

Om den her kommer opp, og man trykker på den, kommer man til dette emnet, som ikke sier noe om at det er reklame. Så klikker man på linken til artikkelen.

YVRGjnu.jpg

 

Legg også merke til at de har valgt (sikkert bevisst) å ikke bruke ordet reklame. Betalt innhold høres ut som om det er noe du må betale for å lese.

 

 

Er ikke det ganske tydelig? Det står tek-story, den er merket som "betalt innhold" på forsiden, og den er også farget gul.

 

AtW

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Det er sjelden jeg tyr til personangrep, men med dette innlegget viser du en patetisk oppførsel. Du er idioten som klikket på artikkelen, og ulikt deg så syntes jeg det var interessant stoff. Jeg visste ikke at man kunne streame spill over nett, og heller ikke rendre footage på eksterne serverløsninger slik denne artikkelen nevner.

Denne artikkelen er gratis å lese, sure oppgulp hører derfor ikke hjemme på noen vis her.

Det du kaller sure oppgulp, kaller jeg tilbakemelding på ett produkt jeg faktisk betaler for :p

Og denne artikkelen, er bare piss.

 

Ironisk nok så er også mitt innlegg gratis å lese, og du er idioten som leste det av egen fri vilje. Men likevell valgte du også å komme med "sure oppgulp" angående det.

Stein i glasshus eller noe slikt :p

Lenke til kommentar

Er dette mer å la seg kjøpe en tradisjonell reklame?

AtW

KLart det er. Det er ikke å stikke under en stol at dette er noe helt annet enn vanlig reklame.

Det er en hel artikkel, laget spesielt for det publikumet siden har, og som prøver å utgi seg som vanlig journalistisk innhold.

Den er merket i tråd med norsk regelverk, men det er fremdeles en artikkel HW får betalt for å publisere, og som ikke er objektiv journalistikk.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...