Gå til innhold

TEST: Samsung Galaxy S6 Edge


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ganske rart at denne ikke for - for en alt for høy pris, men S6 Flat gjør det. Utrolig overpriset begge to, spesielt med tanke på lagringsplassen. Jeg ville ALDRI ha betalt flere tusen ekstra bare for en litt buet skjerm på kanten, men Apple selger iphones så det synger så pris er vell ikke et problem for de fleste.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Sitat: "Den viktigste konkurrenten til en telefon som dette er iPhone 6".

 

Er det egentlig det? De som velger produkter fra Apple er vel egentlig ikke så interessert i produkter med Android, og omvendt. Jeg skulle tro at de viktigste konkurrentene til Samsung er andre produsenter med Android på telefonen...

  • Liker 6
Lenke til kommentar

 

Denne får minus for å ikke kunne skifte batteri selv, mens F.eks IPhone får ikke det. 

 

http://www.tek.no/artikler/test-apple-iphone-6/163693/4

 

Fyfaen for noen møkka artikler Tek.no egentlig lager.

Det er nok sett relativt i forhold til tidligere modeller.

Den får jo fortsatt 10/10 så det er vel mer en bemerkning enn en dom.

 

En test skal sees på fra ett objektivt ståsted. Derfor blir igrunn alle disse "testene" til Amobil\Tv2 hjelper deg direkte komisk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

Denne får minus for å ikke kunne skifte batteri selv, mens F.eks IPhone får ikke det. 

 

http://www.tek.no/artikler/test-apple-iphone-6/163693/4

 

Fyfaen for noen møkka artikler Tek.no egentlig lager.

Det er nok sett relativt i forhold til tidligere modeller.

Den får jo fortsatt 10/10 så det er vel mer en bemerkning enn en dom.

 

En test skal sees på fra ett objektivt ståsted. Derfor blir igrunn alle disse "testene" til Amobil\Tv2 hjelper deg direkte komisk.

Jeg synes at manglende minnekort og batteribytte er en verdig kritikk når forgjengerne har hatt denne funksjonen. En test burde ikke være objektiv når de kommer fra forskjellige steder og er tilpasset forskjellig brukergruppe. Er ganske tåpelig å gi iPhone kritikk på dette når de aldri har hatt funksjonen. Jeg er dog enig at tek.nos valg med å ikke gi den lavere score av den grunn. Da ville det kanskje blitt urettferdig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Med tanke på all teknologien denne telefonen har i forhold til iPhone så er jo prisen litt forståelig, men fortsatt alt for høy.

 

Punget ut 6400kr for min note 4 på release, og det var egentlig og alt for mye for en telefon det og..

 

Hva har den som forsvarer prisen? 

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...