Gå til innhold

Nå kan du ha det mer moro med Messenger-appen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Isteden for dette her så ville jeg heller at de hadde gjort wp appen bedre, f.eks. med bobler som i android, landakapsmodus under skriving, ringing i appen som ios og Android har, pluss det at man holder inne på liker tegnet så blir det større.... Mange ting dem kunne prioritert istedet for detta tullet her!

Lenke til kommentar

Isteden for dette her så ville jeg heller at de hadde gjort wp appen bedre, f.eks. med bobler som i android, landakapsmodus under skriving, ringing i appen som ios og Android har, pluss det at man holder inne på liker tegnet så blir det større.... Mange ting dem kunne prioritert istedet for detta tullet her!

 

Har Facebook laget en app til WP overhode? Trodde det var MS som hadde stått for den.

Lenke til kommentar

Isteden for dette her så ville jeg heller at de hadde gjort wp appen bedre, f.eks. med bobler som i android, landakapsmodus under skriving, ringing i appen som ios og Android har, pluss det at man holder inne på liker tegnet så blir det større.... Mange ting dem kunne prioritert istedet for detta tullet her!

 

Når det gjelder "boblene" så er ikke dette mulig for utviklerne å implementere i Windows Phone.

Ellers er jeg enig, mange mangler og den er lite prioritert.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...