Gå til innhold

Er Galaxy S6 for lik iPhone 6?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva blir neste poll, er Android for lik iOS?

 

Med tanke på at alle nyhetene i iOS i de siste 1-2 årene kommer fra WP og Android blir det jo i så fall omvendt.

 

Men er helt enig, en utrolig teit undersøkelse. Alle designelementer i iPhone kan spores tilbake til andre mobiler. Det finnes modeller som har flere likheter med iPhone enn S6 har, som og kom ut mye før. Det samme gjelder nok garantert og S6. Det er bare mobiler som S6 Egde som bringer noe nytt designmessig.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

16% av de som har stemt "made my day" :-)

De mener faktisk at det er omvendt og at Apple kopierte en framtidig Samsung modell :-)

 

Jeg synes S6 ser akkurat ut som S5, S4, S3, S2 og S..

 

Er det at dem har flyttet ned 3,5mm ingangen som er greia eller?

 

Da har apple kopiert metallen rundt home knappen. Å så har dem vel kopiert den store skjermen?

 

Nei det finnes ikke så fryktelig mange måter å lage en mobiler med touchscreen på. Det er ikke speciellt rart at mange er like! Noe som er rart er folk betaler 6-8 tusen for dem....

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Apple er kongen av kopiering!

 

Designet til iPhone 6 er kopiert fra HTC ONE som kom i 2013.

http://images.bwbx.io/cms/2014-09-16/iphone2a-630.jpg

 

Nyhetene i IOS 7 og IOS 8 er kopiert fra WP og Android.

 

Det er bare for Apple folket å holde flabben!

 

Jaha, skal vi si at Android folket bør holde flabben siden iOS faktisk kom på markedet før Android???

 

Og ang HTC bildet du la ut, det står jo skrevet i artikkelen.

Men faktisk så hadde iPhone 5 serien de stripene allerede fra 2010/2011.

 

Og ellers så ligner iPhone 6 veldig på HTC One, samme plassering av kamera, samme flate bakside, samme porter i bunnen og plassering av disse...

Yeah Right

Lenke til kommentar

Denne poll løsningen er noe av det teknisk værste jeg har vært boti. Når jeg svarer tar den meg til en ny side og jeg får ikke gå tilbake til artikkelen. Dere er vel kyndige nok til å lage deres egen poll som ikke tar meg bort fra siden eller som ikke laster den inn på nytt?

Hvor vanskelig kan det være? Den åpnet jo en ny fane, som er mye bedre enn å bruke tilbakeknappen og eventuelt miste alt du gjorde i artikkelen.

Endret av bigggan
Lenke til kommentar

 

Denne poll løsningen er noe av det teknisk værste jeg har vært boti. Når jeg svarer tar den meg til en ny side og jeg får ikke gå tilbake til artikkelen. Dere er vel kyndige nok til å lage deres egen poll som ikke tar meg bort fra siden eller som ikke laster den inn på nytt?

Hvor vanskelig kan det være? Den åpnet jo en ny fane, som er mye bedre enn å bruke tilbakeknappen og eventuelt miste alt du gjorde i artikkelen.

 

 

Ikke på min mobil. Der gikk den til en ny side på samme fane. Jeg måtte gå til tek.no og trykke på artikkelen på nytt. First world problem, men fryktelig irriterende.

Lenke til kommentar

Samsung har skamløst kopiert Apple fra dag 1 etter at iPhone ble lansert. Ingen nyhetssak, akkurat.

 

Ja, til og med denne Samsungtelefonen (Samsung ATIV) som ble annonsert i 2012 er skamløst kopiert fra den da uannonserte iPhone 6. Utrolig hvordan Samsung får det til.

 

/sarcasm

post-3895-0-39917800-1427293196_thumb.jpg

Endret av Apox
  • Liker 7
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...