Gå til innhold

Et triks gjør at denne Heartstone-runden varer i 43 timer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Wow, slutter aldri å forbause meg når noen finner så kule bugs som det her.

 

Dette er ingen bug, ting fungerer akkurat som "tiltenkt". Problemet er at dette er en helt spesiell sekvens med kort kombinasjoner. Det er veldig lite sannsynlig at noe slikt vil oppstå i en ekte kamp, her har begge spillere samarbeidet for å oppnå ett resultat. De har funnet en design svakhet under ekstreme omstendigheter.
Lenke til kommentar

Wow, slutter aldri å forbause meg når noen finner så kule bugs som det her. Det som er kjipt i dagens spillmarked som er online er at de tetter alle bugs selv om de ikke har noen praktisk betydning for seriøse spillere :\

 

Det er ikkje ein bug, den må bare skyte alle "arcane missilene" før skaden blir kalkulert. og som du ser tar det sin tid

Lenke til kommentar

 

Wow, slutter aldri å forbause meg når noen finner så kule bugs som det her. Det som er kjipt i dagens spillmarked som er online er at de tetter alle bugs selv om de ikke har noen praktisk betydning for seriøse spillere :\

 

Det er ikkje ein bug, den må bare skyte alle "arcane missilene" før skaden blir kalkulert. og som du ser tar det sin tid

ikke helt riktig, den tar skade på hvert skudd, men motstandenderen har ice block og kan dermed ikke dø før i neste runde :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...