Gå til innhold

ANMELDELSE: Battlefield: Hardline


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Smaken er som baken. Selv synes jeg det er singleplayer biten som er bra i Hardline. Snike rundt biten synes jeg er artig. Selv om Ai ofte er like dum som en 2 åring. Multiplayer kunne like godt vært en DLC for BF4. Og potensialet til å lage et skikkelig politi og røver spill i Battlefield universet er totalt rotet bort av Viceral Games som har uten tvil pysa ut for å ikke forandre for mye på den gamle Battlefield formelen.

 

Ikke ferdig med singleplayer men intrykket så langt er vesentlig bedre en DLC skrotet dem har gjort med multiplayer. Spillet blir nok fort lagt bort når jeg er ferdig med historien.

Endret av LarZen
Lenke til kommentar

Battlefield-serien døde for min del den dagen det ble gjort til en samlebåndprodukt som hostes ut over en lav sko. Blir så tydelig at det skal melkes for gryn, i stede for å lege et knallbra produkt som føles litt mer eksklusivt og som man har gledet seg til.
For min del kunne de tatt rennafart og driti lang marsj i singleplayer, da det i BF er multiplayer som gjelder.

Endret av Zitrus
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Derfor jeg ikke stoler på anmdelere. Synes spillet er konge, 10/10 would buy again.

 

Jeg kjøper battlefield for å spille på nett og skyte på andre, ikke på AI.

 

Men hvorfor kjøpte du Hardline? Er det virkelig verdt det hvis du har Battlefield 4 fra før av? Våpnene, lydene, grafikken, til og med kartene er veldig likt. Klarer du ikke å se hvor lite utviklerne faktisk har gjort her og samtidig stjeler dem 499, 599 eller 1099,- kr fra deg? Det er helt sykt. Dette kunne glatt blitt lansert som en DLC, istedet lanserer dem dette som et nytt spill MED DLC her også.

 

Istedenfor å bygge på et community som dem gjorde i gamle dager så lanseres det her samlebåndsspill vi må kjøpe til fullpris hvert eneste år. Hvert år må du sette deg ned å unlocke nye ranks, våpen og skins. Jeg håper virkelig det går opp for folk snart hva dem egentlig bidrar til her. Hvis folk kjøper Hardline så lærer EA og Dice aldri. Bra salgstall betyr at dem gjør alt riktig i dems øyne dessverre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Og potensialet til å lage et skikkelig politi og røver spill i Battlefield universet er totalt rotet bort av Viceral Games som har uten tvil pysa ut for å ikke forandre for mye på den gamle Battlefield formelen.

Med "den gamle Battlefield formelen" mener du naturligvis "den nye Battlefield formelen", sant?

Lenke til kommentar

 

Derfor jeg ikke stoler på anmdelere. Synes spillet er konge, 10/10 would buy again.

 

Jeg kjøper battlefield for å spille på nett og skyte på andre, ikke på AI.

 

Men hvorfor kjøpte du Hardline? Er det virkelig verdt det hvis du har Battlefield 4 fra før av? Våpnene, lydene, grafikken, til og med kartene er veldig likt. Klarer du ikke å se hvor lite utviklerne faktisk har gjort her og samtidig stjeler dem 499, 599 eller 1099,- kr fra deg? Det er helt sykt. Dette kunne glatt blitt lansert som en DLC, istedet lanserer dem dette som et nytt spill MED DLC her også.

 

Istedenfor å bygge på et community som dem gjorde i gamle dager så lanseres det her samlebåndsspill vi må kjøpe til fullpris hvert eneste år. Hvert år må du sette deg ned å unlocke nye ranks, våpen og skins. Jeg håper virkelig det går opp for folk snart hva dem egentlig bidrar til her. Hvis folk kjøper Hardline så lærer EA og Dice aldri. Bra salgstall betyr at dem gjør alt riktig i dems øyne dessverre.

 

 

 

Kan ikke snakke for andre, men selv likte jeg ikke Battlefield 4 noe særlig. Har knapt spilt spillet siden lansering. Spillmodusene er ikke noe som tiltaler meg. Har vel allerede spilt mer Hardline enn jeg gjorde Battlefield 4 til sammen og det sier jo sitt og det skyldes hovedsaklig spillmoduser som Hotwire, Rescue, Crosshair og Blood Money.

Lenke til kommentar

Jeg kjøper battlefield for å spille på nett og skyte på andre, ikke på AI.

Det er jo nettopp her kritikken er. Kanskje en litt over snittet SP, som nesten ingen bryr seg om.

MP delen derimot blir ikke karakteristert som bra, det er den delen som får mest kritikk.

Lenke til kommentar

Holder meg til sporadisk BF4 enda. Enspiller biten i det spillet rørte jeg vel så vidt på både PC og PS4, men mistet lagringsfilene på begge platformene pga. fittebug tilstandene som preget spillet i lang tid etter lansering. Men enspiller virket å være noe forbannet tjall uansett.

 

Hardline fanget aldri meg fra det ble vist frem, og alfa/betalene var overhodet ikke tillitsvekkende nok og bekreftet skepsisen min fullt ut. Så det er ett no-go prosjekt for min del.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Battlefield har virkelig dratt til helvete, med mangel på andre ord, etter BF3. Selv om BF3 ikke var perfekt heller. Savner virkelig dagene før EA dro med seg DICE ned til dypet av "moneywhores" og DLC :/

Dette er altså ingen DICE tittel, bare for å påpeke det.

 

Det har hatt hendene fulle med å plastre BF4 i hjel og utvikle Battlefront :p

Endret av Mala
Lenke til kommentar

 

Battlefield har virkelig dratt til helvete, med mangel på andre ord, etter BF3. Selv om BF3 ikke var perfekt heller. Savner virkelig dagene før EA dro med seg DICE ned til dypet av "moneywhores" og DLC :/

Dette er altså ingen DICE tittel, bare for å påpeke det.

 

Det har hatt hendene fulle med å plastre BF4 i hjel og utvikle Battlefront :p

 

Sant, men den bruker Battlefield lisensen og DICE har vært med å jobbe på mp delen, som jeg har hørt, så må nesten regnes med.

Lenke til kommentar

Overraska over hvor mange som er negative. Syns det er dritgøy jeg. Tydelig forskjell på folk selvfølgelig, jeg syns Heist er overlegent. Ikke så altfor stor fan av firern, syns det var vel mye raping med fly og tanks, som er håpløst for oss som liker å være fotsoldat.

 

Alt i alt er jeg fornøyd, hatt mange timer moro hittil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...