Gå til innhold

– Spotify blir presset til å gjøre gratistilbudet dårligere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg skjønner meg ofte ikke på disse plateselskapene. Hvorfor tvinger de betalende kunder til å bli pirater? De vil at gratiskundene skal bli betalende kunder, men hvor lenge blir de betalende når de finner ut at bare halvparten av artistens album er tilgjengelig og der igjen bare halvparten av sangene tilgjengelig på hvert album? Hvor mange ganger har jeg dobbeltklikket på en sang for så å få beskjed om at artisten har valgt å ikke gjøre denne sangen tilgjengelig eller at den ikke er tilgjengelig fordi jeg bor i feilt land? Dette skjer så ofte at jeg tviler sterkt på at artister som Phil Collins går inn på sin personlige Spotify profil for så å plukke bort enkeltsanger de ikke vil skal være der. De vil at folk skal betale for et halvferdig produkt. Det er svært frustrerende å laste ned halvparten av et album via torrent fordi det ikke er fullstendig på Spotify. Da kan jeg like godt kansellere hele abonnementet mitt og bare piratkopiere alt sammen, for da vet jeg ihvertfall hva jeg får.

Lenke til kommentar

Problemet er at de har gjort betalingsversjonen dårligere. Gratisversjonen kan de gjerne gjøre elendig for min del.

 

Men når jeg betaler så hater jeg at album tilfeldig forsvinner, kommer tilbake, forsvinner igjen, og ikke matcher med gamle playlister. Det er også ikke lenger mulig å se hva venner hører på i den nye versjonen, og man må adde offline album med en og en mappe av gangen fordi de har fjernet drag & drop. Offline album dukker heller ikke opp i artist listen, og matches ikke med tidligere playlists som hadde samme sangene den gangen Spotify hadde albumet.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...