Gå til innhold

– Piratversjonene av Windows 10 blir ikke gyldige


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

jøss så teit. senk prisen på gullet.

 

Hvorfor. Fullversjon koster bare cirka 900 og gir deg et fullt oppdatert OS i kanskje 5 år?

Noen pirater er bare helt på bærtur og kommer aldri til å kjøpe noe lovlig.

Med bakdør til diverse regjering og sikkert noen private bedrifter, med elendig support på feil i OS og når det finnes bedre alternativer? Nei takk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

En venn av meg har nylig fått seg nyeste utgave av MacBook Pro. Fordi han må bruke noe få applikasjoner som krever Windows, måtte han installere Windows på et eget område. For meg er det første gang jeg ser en MacBook med både OSx og Windows (kjørt i Parallell) og jammen er det imponerende.

 

Så da får man to gode verdener i en og samme maskin. Det er rett og slett helt supert...:-)

Endret av rogkas
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Har selv MBP med windows 8.1 i dual boot. Faktisk så kører MSW bedre på hardwaren end osx...

 

Helt enig, Windows kjører bedre på bootcamp med mindre hardware restriksjoner en OSX har, kun brukt Windows på min Macbook Pro, har aldri sett tilbake siden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Windows 10 er ikke verdt en krone uansett, sluttet å bruke det etter Windows 8. Bruker nå Apple MacBook Pro med OSX og Linux i dualboot. Da får man alt man kan ønske seg, helt uten at Micro$$$oft blander seg inn med sine superproprietære løsninger.

 

Er det noe som er superpropritært, så er det Apple's produkter.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

 

 

jøss så teit. senk prisen på gullet.

Hvorfor. Fullversjon koster bare cirka 900 og gir deg et fullt oppdatert OS i kanskje 5 år?

Noen pirater er bare helt på bærtur og kommer aldri til å kjøpe noe lovlig.

Med bakdør til diverse regjering og sikkert noen private bedrifter, med elendig support på feil i OS og når det finnes bedre alternativer? Nei takk.

 

Dårlig forsøk på trolling, men du skal ha for forsøket :)

 

Windows 10 er ikke verdt en krone uansett, sluttet å bruke det etter Windows 8. Bruker nå Apple MacBook Pro med OSX og Linux i dualboot. Da får man alt man kan ønske seg, helt uten at Micro$$$oft blander seg inn med sine superproprietære løsninger.

Snakk om å møte seg selv i døren! Du har jo nettopp den største møkka hva superproprietære løsninger angår selv med OSX\Macbook.

 

Takk gud for Windows, som lar brukeren selv BESTEMME i motsetning til OSX møkka. Uten å måtte benytte, det for mange litt for "tungvindt" Linux systemet.

 

 

Så du mener det ikke er sant? Rart da at NSM fraråder å bruke BitLocker om du ikke ønsker sugerør til USA.

Lenke til kommentar

 

 

Takk gud for Windows, som lar brukeren selv BESTEMME i motsetning til OSX møkka. Uten å måtte benytte, det for mange litt for "tungvindt" Linux systemet.

HAHAHAHAHAHA

 

Evnen til å tenke selv, og tenke kritisk mangler du tydeligvis. Kommer forhåpentligvis med årene...

 

Jaha? På hvilken måte? Hvem styrer mine tanker, hva baserer jeg de på? Siden du tydeligvis vet dette bedre en meg, faktum er at uttalelser dine er ikke sanne på flere som flere en jeg har pekt ut her. Jeg syns det var artig med kommentaren din også kom denne artikkelen rett etterpå.

Lenke til kommentar

 

Og mens dere krangler om operativsystem sitter jeg her og spiller spillene mine.

Det ville du nok ikke gjort uten et operativsystem...:-)))

 

 

Bingo. Derfor bruker jeg Windows.

 

Så velg det operativsystemet som gjør det du trenger at det skal gjøre, og slutt småkranglinga. Det kommer ingen vei når begge parter har forskjellige ståsteder uansett.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...